شناسهٔ خبر: 38389895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«پیرعلی» در تیم ملی تیراندازی ریکرو/ وضعیت مصدومان سپاهان مقابل پرسپولیس

دعوت از تیرانداز اصفهانی به تیم ملی، مشخص شدن وضعیت مصدومان سپاهان و غیبت سهراب مرادی در تیم ملی وزنه‌برداری از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 2 اسفند ماه علاوه بر این‌که وضعیت مصدومان سپاهان برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد، امین پیرعلی به تیم ملی تیراندازی ریکرو دعوت شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

اردوی تیم‌های ملی ریکرو و کامپوند از چهارم اسفند ماه آغاز می‌شود که امین پیرعلی از اصفهان در این اردو حضور دارد که از 4 تا 14 اسفندماه در کیش برگزار خواهد شد.

تیم‌های ریکرو و کامپوند خود را برای مسابقات کاپ آسیا در تایلند آماده می‌کنند و قرار است 18 اسفند ماه کمانداران به بانکوک اعزام شوند.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران روز یکشنبه 4 اسفند ماه از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیط جهت تماشای این دیدار می‌توانند به سایت اینترنتی sepahanscticket.com مراجعه و  بلیط تهیه کنند؛ براساس مقررات سازمان لیگ، 10درصد از صندلی‌های ورزشگاه نقش‌جهان (حدود 6 هزارصندلی) جهت هواداران تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده است.

خبر دیگر از سپاهان این‌که کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان پیش از بازی با السد در تمرینات دچار مصدومیت شد و سروش رفیعی هافبک این تیم در جریان بازی با تیم قطری از مشکل پیدا کرد تا به این ترتیب حضور هر دو بازیکن برای تقابل با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

سروش رفیعی در جریان بازی با السد دچار آسیب از ناحیه قفسه‌سینه نشده و مشکل هافبک سپاهان کشیدگی و پارگی در قسمتی از عضلات شکمی بود که با تلاش کادر پزشکی سپاهان این مشکل برطرف شده و او به بازی با پرسپولیس می‌رسد.

کی‌روش استنلی مهاجم زردپوشان نیز پیش از بازی با السد دچار کشیدگی در ناحیه عضلات کشاله ران شده بود که کادر پزشکی سپاهان در تلاش است تا این بازیکن را به مرز آمادگی برای بازی روز یک‌شنبه برساند؛ این بازیکن قرار است تست نهایی را پشت سر بگذارد تا وضعیت او برای بودن یا نبودن در مصاف با پرسپولیس مشخص شود.

اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک غرب آسیا و قهرمان آسیا در تهران در حال برگزاری است، در این اردو سهراب مرادی حضور ندارد؛ سهراب مرادی دور از تیم ملی و به تنهایی به رشت رفته است و آنجا تمرینات خود پیگیری می‌کند.

پیش از این گفته شده بود مرادی بعد از مسابقات جام فجر به اردو اضافه می‌شود اما او تنها چند روز و پیش از آغاز مرحله جدید اردوی تیم ملی در آزادی تمرین کرد و پس از آن به رشت رفت.

در مرحله نهایی رقابت‌های هندبال قهرمانی نونهالان باشگاه‌های هندبال کشور تیم فراز بام خائیز دهدشت با نتیجه 18 بر 16 تیم فلاورجان قهرمان باشگاه‌های اصفهان را شکست داد و قهرمان شد؛ در مسابقات هندبال نونهالان باشگاه‌های کشور 8 تیم در دو گروه 4 تیمی به رقابت پرداختند.

مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری انتخابات محمد حسامی و حسین یارمحمدیان هر کدام 6 رای کسب کردند و سیدعلی قریشی هم 4 رای کسب کرد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

در دور دوم یارمحمدیان رئیس پیشین هیأت و فرماندار گلپایگان از 17 رای ماخوذه با 10 رای برای چهار سال دیگر عهده‌دار هیأت بدنسازی شد.

انتهای پیام/63090/ص30/

نظر شما