شناسهٔ خبر: 38388603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بایرن مونیخ 3-2 پادربورن؛ پیروزی دشوار صدرنشین در شبی که لواندوفسکی جور اشتباهات هم تیمی‌هایش را کشید

علی آقااحمدی

نتیجه بازی رفت تکرار شد! بایرن مونیخ در شبی که در خط دفاعی نامطمئن ظاهر شد، توانست با بریس لواندوفسکی، پیش از دیدار با چلسی به یک پیروزی روحیه بخش برسد. بایرن در این دیدار ابتدا از حریفش با گل گنابری جلو افتاد، اما روی اشتباه عجیب مانوئل نویر، گل تساوی را دریافت کرد. لواندوفسکی در نیمه دوم بازهم تیمش را پیش انداخت اما 5 دقیقه بعد، بایرن دوباره گل تساوی را دریافت کرد. در پایان، باز هم این لوا بود که توانست با جایگیری خوبش، سانتر کوتاه گنابری را به گل تبدیل کند و باعث برتری خانگی تیمش شود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بایرن مونیخ و پادربوردن در چارچوب هفته بیست و سوم بوندس لیگا، به مصاف یکدیگر رفتند. 

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: جمعه، 2 اسفند 98 

تورنمنت: بوندسلیگا | هفته بیست و سوم فصل 2019/20

گلزنان: گنابری(25) و لواندوفسکی(70.88) برای بایرن مونیخ | اسربنی (44) و میشل(75) برای پادربورن

مکان: آلیانز آرنا (مونیخ)

ترکیب و آمار دو تیم

خلاصه بازی 

شرح گل ها

بایرن مونیخ 1-0 پادربورن؛ گنابری: پاس تولیسو درون محوطه به گنابری رسید و این وینگر آلمانی، در شلوغی محوطه جریمه، توپ را از بین چند مدافع پادربورن رد کند و گل اول را بزند. 

بایرن مونیخ 1-1 پادربورن؛ اسربنی: نویر در خروج از محوطه جریمه مطمئن ظاهر نشد و اسربنی توپ را از او گرفت و با یک ضربه و حرکت در عرض، دروازه خالی بایرن مونیخ را گشود.

بایرن مونیخ 2-1 پادربورن؛ لواندوفسکی: اشتباه مدافعان پادربورن توپ را به گنابری رساند تا پاس کاتبک این بازیکن را، لواندوفسکی به گل برتری بایرن تبدیل کند. 

بایرن مونیخ 2-2 پادربورن؛ میشل: ریباند شوتی که نویر دفع کرده بود، به میشل رسید و او هم کار سختی برای برابر کردن نتیجه نداشت. 

بایرن مونیخ 3-2 پادربورن: لواندوفسکی :سانتر کم ارتفاع گنابری در بهترین زمان و مکان به لواندوفسکی رسید تا او گل پیروزی بخش مونیخی ها را به ثمر برساند.

 

نظر شما