شناسهٔ خبر: 38388357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران:

تخلفات کم تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم

دماوند- رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: تخلفات کم تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده بامداد شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری دماوند طی سخنانی گفت: هیأت بازرسی انتخابات استان تهران، همگام با هیأت اجرایی و هیأت نظارت امر نظارت و بازرسی در انتخابات را آغاز کرد.

وی افزود: ما در شهر تهران گزارش‌های پراکنده تخلف در حوزه‌های مختلف را داشتیم، اما گزارش‌ها آن قدر جدی نبود، که روند انتخابات را تغییر داده و یا تأثیر جدی داشته باشد.

رئیس هیأت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران گفت: گزارش‌های هیأت بازرسی به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات در دادگستری استان تهران اعلام شد، که قطعاً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تقی زاده افزود: در برخی از شهرستان‌ها به دلیل حساسیت‌های محلی و منطقه‌ای و بعضاً جابجایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر تخلفاتی داشتیم، که در پاکدشت و دماوند شاهد تخلفاتی بودیم، که مراجع قضائی وارد عمل شده و در برخی موارد که نیاز بود، تذکر جدی داده شد و در برخی مناطق برخورد قضائی و قانونی انجام شد، اما این موارد نیز تأثیر زیادی در انتخابات نداشته است.

وی گفت: شرایط در حوزه‌های انتخابیه شرایط مطلوب‌تری نسبت به دوره گذشته داشته است و تخلفات کم‌تری نسبت به دوره گذشته در استان تهران شاهد بودیم.

نظر شما