شناسهٔ خبر: 38388136 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه عصررسانه | لینک خبر

با راه‌اندازی بخش گفتگوی آنلاین در سایت شرکت آب و فاضلاب امکان پذیر شد؛

دسترسی به خدمات شرکت آب و فاضلاب قم آسان‌تر شد

صاحب‌خبر - دسترسی به تمام خدمات آبفا با یک کلیک رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان قم از راه‌اندازی بخش گفتگوی آنلاین در سایت اینترنتی این شرکت خبر داد و آسان‌تر شدن دسترسی به خدمات آبفا را از مزایای آن دانست. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی‌اصغر جعفری کافی آباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد درگاه‌های متنوع برای پاسخگویی به سؤالات، مشکلات و درخواست‌های مردم در شرکت آب و فاضلاب قم، سهولت در درستی به خدمات آبفا، کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان و کاهش مراجعات حضوری را از جمله اهداف این اقدامات برشمرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز علاوه بر سامانه تلفنی 122،از طریق پورتال آبفا به نشانی www.abfa-qom.com همه خدمات فروش، پس از فروش و فوریتی را از این شرکت دریافت کنند، اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم نیز برای گفتگوی آنلاین 24 ساعته در سایت شرکت آب و فاضلاب فراهم و راه‌اندازی شده است. رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 قم با اشاره به اینکه بخش گفتگوی آنلاین به راحتی در سایت شرکت قابل مشاهده و ‌دسترسی است، خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت آبفا، از این طریق به همکاران ما متصل شده و سؤالات، درخواست‌ها و مشکلات خود را در تمام موارد مربوط به شرکت آب و فاضلاب مطرح کنند. وی با بیان اینکه هر کس به اینترنت دسترسی دارد به راحتی می‌تواند از خدمات بخش گفتگوی آنلاین بهره‌مند شود، یادآور شد: مشترکان در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند با ورود به سایت شرکت آب و فاضلاب به نشانی www.abfa-qom.com از طریق بخش گفتگوی آنلاین به سهولت درخواست‌های خود را با همکاران ما مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.

نظر شما