شناسهٔ خبر: 38387985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آذری: صاحبان اصلی فوتبال در مجمع فدراسیون حضور ندارند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره دلایل خود برای حضور نداشتن در انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم ۶ امتیاز متوالی به دست بیاوریم. سه امتیاز از یک تیم بالای جدول گرفتیم که در آینده تاثیر به سزایی خواهد داشت. تیم ما بعد از پیروزی استراحت سه روزه داشت و پس از آن دوباره تمرینات را آغاز کردیم.

آذری ادامه داد: مطمئن هستم با توجه به تلاش کادر فنی و جواد نکونام، پشتیبانی کارخانه فولاد خوزستان و اعضای هیئت مدیره در کنار حمایت همکاران و هواداران، انشاالله افق خوبی پیش روی فولاد خواهد بود.

آذری در واکنش به ثبت نام نکردنش در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که اساسنامه اصلاح نشود صلاح نمی‌بینم حضور در فدراسیون حاضر شوم. مجمع فدراسیون فوتبال ترکیه ۳۰۲ عضو دارد. در کشور ما یک مجمع ۷۲ عضو دارد در حالی که خیلی از افراد حاضر در آن هیچگونه دخل و تصرفی در فوتبال این کشور ندارند، اما برای فوتبال تصمیم می‌گیرند. در مجمع ۳۰۲ نفری ترکیه ترتیب قرار گیری افراد بررسی می‌شود و اینکه چه کسانی برای فوتبال این کشور تصمیم گیری و رئیس انتخاب کنند. تعداد افراد متخصص حاضر در مجمع فوتبال ما، به اندازه تعداد انگشتان یک دست هم نیست.

آذری گفت: وقتی صاحبان اصلی فوتبال در مجمع فدراسیون فوتبال حضور ندارند، ما در این مجمع چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

آذری درباره سرمربی تیم ملی بیان کرد: مربی تیم ملی انتخاب شده است. ما موظف هستیم از تیم ملی و سرمربی کشورمان حمایت کنیم. انتقادات زیادی صورت گرفت، اما اسکوچیچ در حال حاضر مربی تیم ملی کشور ما است. هرگونه نقد و بررسی از الان به بعد خصوصا اگر به ضرر تیم ملی باشد، به ضرر کشورمان است. اگر نتوانیم به جام جهانی صعود کنیم، تمام هزینه‌هایی که در این ۴ سال صرف فوتبال شده است، سوخت می‌شود. در حال حاضر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است. در حال حاضر وقت حمایت از تیم ملی فوتبال و اسکوچیچ است.

آذری درباره زمان برگزاری بازی لغو شده فولاد و استقلال که به چهارشنبه آخر سال موکول شده است، گفت: مقامات شورای تامین استان خوزستان در این باره باید تصمیم بگیرند. معمولا بازی‌هایی از این دست در استانی مانند خوزستان، شب عید و شب چهارشنبه سوری برگزار نمی‌شود. این موضوع ممکن است عواقب خوبی نداشته باشد.

مدیرعامل سابق ذوب آهن درباره حکم محرومیت فولاد از نقل و انتقالات گفت: این موضوع نه تنها به ما ابلاغ نشده، بلکه به سازمان لیگ هم ابلاغ نشده است، اما ما درخواست خود را به کمیته استیناف ارسال کردیم و هزینه دادرسی را هم به حساب این کمیته واریز کرده ایم. منتظر هستیم تا جلسه درخواست استیناف ما برگزار شود تا بتوانیم از حق و حقوق فولاد خوزستان دفاع کنیم.

سعید آذری درباره حواشی و اختلافات اخیر خود با مسئولان استقلال گفت: استقلال روز‌های خوبی را سپری نمی‌کند و نمی‌خواستم در این زمینه سهیم باشم. زمانی که علیه یک باشگاه طرح شکایت می‌شود، این موضوع روی تمام عوامل باشگاه از جمله هواداران تاثیر بدی می‌گذارد. هواداران استقلال شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و من علاقه‌ای به سهیم بودن در این حال بد ندارم.

آذری افزود: قدرت دفاع را از خودم سلب نکردم. به دلیل نگرانی جدی هواداران استقلال سعی کردم برای آرام کردن جو عمومی و فضای ورزش کشور تلاش کنم. این حق همیشه برای من محفوظ است تا در این زمینه اقدام کنم.

آذری در رابطه با شکایت استقلال از او تصریح کرد: باشگاه استقلال شکایتش از من را به کمیته انضباطی ارسال کرده است. منتظر برگزاری جلسه هستم. فکر می‌کنم همه در این مدت به این جمع بندی رسیده اند، خصوصا هواداران باشگاه استقلال که چه کسانی باید منافع آن باشگاه را حفظ کنند. من علاقه‌ای به ورود به این حواشی ندارم. باید از باشگاهی که خودم مدیر آن هستم دفاع کنم. آن شکایت صرفا برای مطرح شدن مسائلی بود که صحت نداشت.

بیشتر بخوانید : آذری: نمایندگان اجازه ندهند از حسن نیتشان سوءاستفاده شود

انتهای پیام/

نظر شما