شناسهٔ خبر: 38387894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حسن‌زاده: مقابل سوریه قدرت‌‌مان را به آسیا نشان دادیم

خبرگزاری میزان- سنتر تیم ملی بسکتبال گفت: مقابل تیم ملی سوریه پرقدرت ظاهر شدیم و یک‌بار دیگر قدرت‌ خودمان را به تیم‌های آسیایی نشان دادیم.

صاحب‌خبر -

محمد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل تیم سوریه در مسابقات انتخابی کاپ آسیا، اظهار داشت: خداراشکر تیم شناخته شده و قدرتمندی در آسیا هستیم. در آغاز بازی تحت تاثیر بازی خوب تیم حریف قرار گرفتیم، اما رفته رفته نظم بهتری گرفتیم و در ادامه پرقدرت ظاهر شدیم و یک‌بار دیگر قدرت‌ خودمان را به تیم‌های آسیایی نشان دادیم.

وی ادامه داد: البته دیدار با قطر سخت‌تر از بازی با سوریه است اما تلاش می‌کنیم در آن دیدار هم نمایش خوبی داشته باشیم و یک پیروزی دیگر کسب کنیم. تمام هدف ما کسب بهترین نتایج در تمامی مسابقات است و برای تحقق این هدف باید همه تیم‌ها را شکست دهیم و مهم نیست با چه تیمی بازی داریم.

سنتر تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه آیا از عملکرد خودش در این دیدار راضی بود یا خیر، تصریح کرد: باید کادرفنی در خصوص عملکرد من نظر بدهد، اما به نظرم بد نبودم و‌سعی کردم چیز‌هایی را که از من خواسته شده در زمین انجام دهم.

انتهای پیام/

نظر شما