شناسهٔ خبر: 38387886 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گواردیولا: مصاحبه استرلینگ در مورد رئال مادرید؟ هرکس آزاد است که هرچه می خواهد بگوید؛ هیچکس نمی داند در پایان فصل چه خواهد شد

پویا نیّری وند

بعد از انتشار تصویر رحیم استرلینگ با پیراهن رئال مادرید هنگام مصاحبه با یک رسانه اسپانیایی، پپ گواردیولا به حمایت از بازیکن تیمش پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- بعد از مصاحبه رحیم استرلینگ، شایعات احتمال انتقال او به رئال مادرید منتشر شده است و حتی در کنفرانس مطبوعاتی زین الدین زیدان نیز در این باره سوالی مطرح شد و حالا پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی به این اخبار واکنش نشان داده است.

به گزارش AS، در آستانه دیدار با لستر سیتی، گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

بازیکنان آزاد اند تا در مورد هرچه می خواهند و هر فکری که دارند، صحبت کنند. وقتی با رسانه ای از مادرید مصاحبه می کنید، صحبت کردن در مورد رئال مادرید طبیعی است. من کاملاً به تعهد بازیکنانم ایمان دارم. آنها سال های سال این را نشان داده اند بنابراین در این زمینه چیزی تغییر نخواهد کرد. در پایان این فصل هیچکس نمی داند که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. با آرامش در مورد اینکه ما چه می خواهیم و بازیکنان چه می خواهند، تصمیم گیری خواهیم کرد اما در حال حاضر متعهدیم که در این سه ماه باقی مانده در تک تک بازی ها کنار هم باشیم، و هیچ شکی ندارم که مثل همیشه فوق العاده خوب خواهیم بود.

منچستر سیتی-لیگ برتر-انگلیس 

من نمی توانم فکر مردم را عوض کنم. می دانم چقدر زحمت می کشیم. به تمام کار هایی که طی این سال ها در کنار هم انجام داده ایم، بسیار افتخار می کنم. بنابراین عقیده متفاوتی دارم. تمام عناوینی که طی این سال ها برده ایم، بدون هیچگونه کمک خارجی بوده است بنابراین فوق العاده بوده ایم، و روز به روز و بازی به بازی پیش رفته ایم. کار ما تمام نشده است، به عنوان یک باشگاه درخواست تجدید نظر ارائه کرده ایم و باید ببینیم که بالاخره چه می شود.

نظر شما