شناسهٔ خبر: 38387640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

سطح هوشیاری شجریان از دیروز بهتر است

همایون شجریان با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، به شایعاتی که درباره وضعیت سلامتی خواننده «مرغ سحر» پخش می‌شود، واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

همایون شجریان با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، به شایعاتی که درباره وضعیت سلامتی خواننده «مرغ سحر» پخش می‌شود، واکنش نشان داد.

 همایون شجریان در پی شایعاتی که درباره پدرش منتشر می‌شود، ساعاتی پیش مجبور شد تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش در بیمارستان منتشر کند و بنویسد: «عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته‌اند. به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع شوید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می‌کنم. بی‌نهایت از مهر شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند - بیمارستان جم»

همایون شجریان این پست را حدود ساعت ۲:۴۰ بامداد سوم اسفند منتشر کرده است.

یک عضو خانواده شجریان اعلام کرد: خبر درگذشت استاد شجریان صحت ندارد و وضعیت ایشان در بیمارستان همچنان تحت کنترل تیم پزشکی است. پزشک معالج محمدرضا شجریان نیز در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد که در وضعیت حال استاد آواز ایران تغییری حاصل نشده است.همایون شجریان نیز در پست اینستاگرام خود این خبر را تکذیب کرد و نوشت: «عزیزان خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید و به آن‌ها دامن نزنید. پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قبلیشون هست و در دو هفته اخیر کمی ادامه‌دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی‌های ویژه هستند و وضعیتشان از دیروز بهتر شده است. خواهشمندم خبر صحیح را فقط و فقط و فقط و فقط و فقط از طریق صفحه اینجانب دنبال کنید. دوم اسفند ۹۸ / ساعت ۲۳:۲۷»

 

در این باره بخوانید:

 

نظر شما