شناسهٔ خبر: 38387387 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتخابات در شعبه‌هایی که مراجعه‌کننده دارد تا ساعت ۲۳:۳۰ تمدید شد /استاندار تهران: میزان مشارکت به صورت شهرستانی و استانی اعلام می شود

فارس نوشت:رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تمدید انتخابات در شهرستان‌های تهران، ری و اسلامشهر تا ساعت ۲۳:۳۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پایان اخذ رأی در ۳ حوزه‌ انتخاباتی رباط کریم و بهارستان، قرچک، ورامین و پیشوا و شهریار، قدس و ملارد استان تهران در ساعت ۲۳ خبر داد. 

وی تشریح کرد: اخذ رأی در شعب شهرستان‌های شمیرانات و پردیس نیز ساعت ۲۳ به پایان می‌رسد. 

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در شهرستان‌های تهران، ری و اسلامشهر تا ۲۳:۳۰ تمدید شد. 

حسن بیگی بیان داشت: شعب اخذ رأی از کسانی که قبل از ساعت معین اتمام انتخابات، در آن محل حضور دارند، پس از بسته شدن درب‌های شعب نیز رأی‌گیری می‌کنند

انتخابات در شعبه‌هایی که مراجعه‌کننده دارد تا ساعت۲۳:۳۰ تمدید شد

همچنین تسنیم نوشت: 

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: انتخابات در شعبه‌هایی که مراجعه‌کننده دارد تا ساعت ۲۳:۳۰ تمدید شد.

وی افزود: بعد از این ساعت اگر افرادی در صف هستند ولی مهلت رأی‌دادن نداشتند باید به داخل شعبه آمده و تا پایان مهلت قانونی یعنی ساعت ۲۴ رأی اخذ شود. اگر شعبه‌ای هست که مراجعه‌کننده ندارد، پایان انتخابات در آنجا اعلام می‌شود.

همچنین با اطلاعیه شماره ۳۶ ستاد در شعبه‌هایی که در حال حاضر مراجعه‌کننده برای رای دادن حضور دارد، انتخابات تا ساعت ۲۳:۳۰ تمدید می‌شود.

متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

 به آگاهی هم میهنان عزیز و نمایندگان فرماندار و اعضای محترم شعب اخذ رأی سراسر کشور می رساند، در شعبه هایی که در حال حاضر مراجعه کننده برای رای دادن حضور دارد، انتخابات تا ساعت ۲۳:۳۰ تمدید می شود. اعضای شعبه مکلفند حداکثر تا پایان مهلت قانونی ( ساعت ۲۴) رای افراد حاضر در شعبه را اخذ و پس از آن، فرآیند شمارش آراء را آغاز نمایند.

استاندار تهران: میزان مشارکت به صورت شهرستانی و استانی اعلام می شود
 

همچنین استاندار تهران گفت: بعد از پایان رأی‌گیری یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شمارش آرا آغاز وهمزمان اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص انجام می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران  درباره نحوه اطلاع‌رسانی شمارش آرا بیان داشت: بلافاصله بعد از اخذ رأی شمارش آرا آغاز می‌شود و اطلاع‌رسانی همزمان با شمارش آرا انجام خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ مواردی که شبکه‌های معاند درباره اطلاع‌رسانی در خصوص شمارش آرا مطرح می‌شود را کاملاً تکذیب می‌کنیم و قطعاً بعد از پایان رأی‌گیری شمارش آرا شروع می‌شود و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

استاندار تهران گفت: پس از شمارش آرا صورتجلسه‌ای توسط نماینده فرمانداری و دیگر نمایندگان ذی‌ربط امضا خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت ۵-۶ صبح اطلاع‌رسانی لازم صورت بگیرد.

استاندار تهران بیان داشت: بعد از پایان رای گیری تا ساعت ۲۲ میزان مشارکت مردم به صورت شهرستانی و استانی اعلام می شود و وزارت کشور هم مجموع مشارکت مردم در کشور را اعلام خواهد کرد

محسنی بندپی بیان داشت: متأسفانه از چند وقت پیش فرافکنی شبکه‌های معاند درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد ولی حضور مردم و رأی‌ آنها به تمامی این فرافکنی‌ها پایان می‌دهد.

۲۷۲۱۶

نظر شما