شناسهٔ خبر: 38387250 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشارکت گسترده جامعه ورزش و جوانان استان گیلان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی

ورزشکاران ، مربیان ، داوران ، مسئولان هیات های ورزشی و پیشکسوتان ورزش نه تنها در انتخابات حضور فعال و گسترده ای دارند، بلکه در ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز حضور چشمگیری داشته که این امر موجب جذب سایر اقشار مختلف مردم در ستادهای انتخاباتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش نیز باید همانند گذشته به این وظیفه خود به نحو احسن عمل می کند.

مریم بخشی افزود: ورزشکاران قشر محبوب و اثرگذاری در جامعه هستند و از صبح زود نیز در پای صندوق های رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کرده اند‌

وی ادامه داد: البته تاکنون همه اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات حضور چشمگیر و موثری داشته اند و امیدواریم که در این انتخابات نیز ، بیش از پیش این حضور را شاهد باشیم چون هم اینک ما در برهه حساسی قرار داریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: مردم نیز باید مسیر خوب خود را پیدا کنند و با حضور حداکثری در این دوره از انتخابات ، افراد شایسته را انتخاب کنند تا همچنان شاهد مجلسی پویا و قدرتمندی باشیم.

همچنین رئیس هیات وزنه برداری گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور در انتخابات، اظهار داشت:  شرکت در انتخابات یک وظیفه است و همه به خصوص

جامعه ورزش باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم.

اصغر ابراهیمی افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه ، همه اقشار مختلف مردم موظفند که این انتخابات را با شکوه تر برگزار کنند و شور و اشتیاق بیشتری در صحنه انتخابات داشته باشند .

وی ، به حضور تاثیرگذار ورزشکاران در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به محبوبیت ورزشکاران در جامعه ، این قشر نقش بسزایی می تواند در زمینه های مختلف اجتماعی به خصوص انتخابات داشته باشند .

رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت : منافع جامعه در این است که همه اقشار حضور حداکثری در انتخابات مجلس داشته باشند تا نمایندگان با رای حداکثری به مجلس ورود کنند.

محسن سترگی افزود: حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام می شود که در این بین ، حضور ورزشکاران نیز تاثیر بسزایی دارد چون مردم توجه ویژه ای به ورزشکاران دارند و این قشر باید در انتخابات نسبت به ادوار گذشته حضور چشمگیرتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: جامعه تکواندو استان گیلان نیز همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم حضور گسترده ای در انتخابات دارند .

رئیس هیات شطرنج استان گیلان  اظهار داشت: خوشبختانه قشر جوان و ورزشکار در ستادهای انتخاباتی حضور بسیار خوبی داشتند و به طور حتم در انتخابات نیز حضور چشمگیری دارند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ، شرکت در انتخابات یک وظیفه است که باید به آن عمل کرده و با توجه به این امر ، همه باید در انتخابات شرکت کنیم و مکلف هستیم که هر چه با شکوه تر این انتخابات را برگزار و در آن شرکت کنیم.

قربانعلی الماس افزود: ورزشکاران نیز در جامعه نقش مثبت و بسزایی دارند و به خصوص فوتبالیست ها در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و حضور آنان در انتخابات باعث ایجاد شور و هیجان بیشتری می شود.

وی بیان کرد: از طرف دیگر وقتی مردم می بینند که اسطوره های ورزشی آنان در انتخابات حضور یافته اند ، خود نیز تمایل به شرکت در انتخابات را پیدا می کنند که این امر سبب حضور گسترده جامعه در انتخابات خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما