شناسهٔ خبر: 38386529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در گفت و گو با خبرگزاری بسیج قزوین مطرح شد:

می خواهم با رایم بهترین را انتخاب کنم/انتخابات قدرت تاثیر ملت بر حاکمیت است

انتخابات به عنوان یکی از ارکان دمکراسی در انقلاب اسلامی بارها تکرار گردیده و هربار مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق ها وحدت و انسجام خویش را به رخ می کشند.

صاحب‌خبر -

انتخابات به عنوان یکی از ارکان دمکراسی در انقلاب اسلامی بارها تکرار گردیده و هربار مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق ها وحدت و انسجام خویش را به رخ می کشند، در استان قزوین حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و رای اولی ها دیدنی بود. خبرگزاری  بسیج با شرکت کنندگان در پای صندوق های رای مصاحبه ای انجام داده که از نظر می گذرد.

 

انتخابات قدرت تاثیر گذاری مردم بر حاکمیت است

 

رضا خویینی یکی رای دهندگان شغل آزاد کارگری دارد پس از حضور در پای صندوق رای در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین گفت: رای به منزل دخالت مستقیم هر فرد در سرنوشت خویش و کشور است، هر چقدر با شکوه تر برگزار شود می تواند کشور را در برابر هجمه ها واکسینه کند، مجلس حاکمیت مردم بر راس امور است، وقتی انتخابات به عنوان یکی از شاخصه های دمکراسی حق تعیین سرنوشت را به ما داده است از نظر عرفی و شرعی باید از حق خود استفاده کنم.

 

حجت الاسلام والمسلمین وحید اسماعیلی طلبه جوان در شعبه اخذ رای مسجد النبی گفت: رای دادن هنر خواستن و مطالبه گری بوده تا بتوان مسئولانی که بار امانت را بر دوش آنها گذاشته ایم مطالبه کنیم، حضور حداکثری کشور را در برابر طمع بیگانگان مصون می دارد، اگر ما انتخاب نکنیم دیگران انتخاب خواهند کرد و حق اعتراض و انتقاد نیز از مردم سلب می شوند پس بهتر است حق خودمان را به کسی واگذار نکنیم.
با حضور پرشکوه وابستگی و اتحاد کشور را به رخ دنیا بکشیم.

خانم محمدی فارغ التحصیل رشته حقوق نیز ضمن خرسندی از استقبال مردم برای شرکت در انتخابات گفت: در انتخابات شرکت کردم تا با رای خود بهترین را انتخاب کنم، دوست ندارم مجلس فعلی تکرار نشود، بلکه مجلسی که پویایی و تحرک را در بدنه دولت ایجاد کند،قوانین فعلی مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف کسب و کار ایجاد کرده و مجلس انقلابی و پویا می تواند باری از دوش مردم بردارد.مجلس قوانینی وضع کند که ابتدا رفاه حال محرومان و مستضعفان باشد، مردم و انقلاب را بر هر چیزی ترجیح دهند.

پیر زن کرد زبان با ۹۰سال سن وارد محل اخذ رای شد، خانم غیاثوند گفت: در همه انتخابات شرکت کردم، شوهرم یک نظامی می باشد، انتخابات حس قدرت به انسان می دهد و به مسئولان می گوییم که ماندن یا رفتن شما در دستان مردم است، رهبر انقلاب فتوای حضور دادند همه مکلف هستیم در انتخابات شرکت کنیم، ایران با اقوام بی نظیرش نگهبان کشور بودند من به عنوان نماینده لک زبان و کردزبانان امده ام تا به سایرین بگویم اهل تکلیف باشیم تا سن و سال مانع انجام کارهای ما نباشد. آمده ام تا بهترین را انتخاب کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما