شناسهٔ خبر: 38386154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

«صادق رمضانی» به همرزمان شهیدش پیوست

سرهنگ پاسدار «صادق رمضانی» فرمانده گردان پیاده حمزه سیدالشهداء (ع) لشکر عملیاتی 25 کربلا امروز دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

«صادق رمضانی» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «صادق رمضانی» فرمانده گردان پیاده حمزه سیدالشهداء (ع) لشکر عملیاتی 25 کربلا امروز دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

این فرمانده دلاور جبهه‌های رزم و جهاد که سالها با هدایت گردان و رزمندگان شمال غرب و جنوب شرق کشور حماسه‌آفرینی و در دوران بازنشستگی بیماری‌های سخت ناشی از دوران حماسه و ایثار را تحمل کرد سرانجام در دوم اسفند 98 روح بلندش آسمانی شد.

این پاسدار رشید اسلام صادقانه خدمت و جهاد کرد و در عطش رسیدن به همرزمان شهید دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم ولایت اشک می‌ریخت و انتظار وصال به یاران شهیدش از آرزوهای وی بود.

مراسم وداع با پیکر این مجاهد و مومن، پاسدار فداکار اسلام و انقلاب امشب در مسجد گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر برگزار شد.

همچنین مراسم تشییع پیکر این سرباز وفادار و صدیق ولایت و همسنگر و همرزم شهیدان ساعت 9 صبح شنبه سوم اسفند از نمازخانه سپاه بابلسر تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این شهرستان خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما