شناسهٔ خبر: 38385469 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هارگریوز: پریرا از گلزنی صحبت می کند اما فقط توانسته یک گل به ثمر برساند؛ از او انتظار می رود که 15 گل به ثمر برساند اما چنین انتظاری غیرممکن است!

احمدرضا بختیاری

بازیکن سابق منچستریونایتد معتقد است که پریرا یک هافبک میانی نیست.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اوون هارگریوز، هافبک سابق منچستریونایتد به تمجید و البته به انتقاد از عملکرد آندریاس پریرا می پردازد!

به گزارش BT Sport، اوون هارگریوز درباره هافبک برزیلی شیاطین سرخ می گوید:

بازی شب گذشته، دومین باری بود که پریرا بیشترین حضور را در یک مسابقه و در فصل جاری داشت. او نباید در پستی ایفای نقش کند که در حال حاضر در آنجا حضور دارد زیرا منچستریونایتد همیشه در این پست (هافبک میانی)، بازیکنان فوق العاده‌ای همچون پل اسکولز و روی کین را داشته است. هم اکنون این بار بر روی دوش بازیکنان جوانی همچون مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال، میسون گرینوود و پریرا قرار گرفته است. آن ها واقعا بازیکنان خوبی برای حضور در ترکیب منچستریونایتد خواهند بود اما اگر منچستریونایتد بخواهد فاتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر شود، به نظر من پریرا می تواند یک بازیکن در خدمت تیم باشد.

وی در ادامه افزود:

پریرا در این فصل در چندین موقعیت ایفای نقش کرده است. او در مورد گلزنی صحبت می کند اما فکر می کنم که او فقط توانسته باشد تا یک گل را به ثمر برساند. گاهی اوقات به عنوان یک بازیکن پست 10 بازی می کند، در بعضی از مواقع نیز به کناره ها متمایل می شود و در بازی با کلوب بروخه نیز تقریبا به عنوان یک هافبک میانی ایفای نقش می کرد. به نظر من هر بازیکن جوانی که وارد تیم می شود مشکلی ندارد تا در چندین پست مختلف بازی کند. بنابراین فکر می کنم که او خوب عمل کرده است. پریرا فصل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اما انتظار می رود که او در طول یک فصل 15 گل به ثمر برساند، که در حال حاضر چنین چیزی غیر ممکن است!

نظر شما