شناسهٔ خبر: 38383757 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور پرشور مردم استان مرکزی در انتخابات و تمدید 4 ساعته زمان رای گیری / تمدید دوباره رای گیری در استان مرکزی

استاندار مرکزی با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در شعب اخذ رای از تمدید زمان رای گیری خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید علی آقا زاده استاندار مرکزی در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: من همین الان از سطح شهر اراک میام و از شهرستان‌ها و روستا‌های استان هم اطلاع داریم که مردم همچنان در شب‌های اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم حضور دارند و به خاطر همین حضور ساعت رای گیری تا ساعت ۱۰ شب تمدید شده است.

حضور پرشور مردم استان مرکزی در انتخابات و تمدید ۴ ساعته زمان رای گیری

آقازاده افزود: از ساعت ۱۰ شب به بعد هم تمدید در اختیار استان‌ها قرار گرفته که با توجه به نیاز شعب و با توجه به شرایط شعب اخذ رای اگر کسانی باشند که به هر دلیلی نتوانسته باشند رای دهند تصمیم گیری می‌شود.

او اضافه کرد: قدردانی می‌کنم از همه مردم عزیز که امروز از همان ساعات اولیه رای گیری بسیار خوب وارد عرصه شدند و به شعبات اخذ رای مراجعه کردند که تا این ساعت هم ادامه دارد و با حضور خودشان این انتخابات را یکی از حماسه‌های ۹۸ قرار دادند و خدمت تلاشگران رسانه ملی هم عرض سلام، خسته نباشید و خدا قوت دارم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته مردم با شور و اشتیاق و با نشاط حضور پیدا کردند و بار دیگر این نظام اسلامی را حمایت کردند و خدمتگزاران خودشان را شاد کردند و خستگی این چند هفته اخیر وتلاش سه ماه گذشته از تن دست اندرکاران درآمد.

او ادامه داد: از همه همکاران، هیئت‌های اجرایی، فرمانداران، ستاد انتخابات استان مرکزی، اعضای محترم هیئت نظارت هم در مرکز و شهرستان‌ها   تشکر می‌کنم که یک هماهنگی بسیار خوب و مثال زدنی داشتند که شاید در دوره‌های قبلی هم کمتر بوده است و این دوره الحمدالله شرایط هماهنگی میان دستگاه‌ها و مسئولین و هیئت‌های نظارتی و اجرایی بسیار بهتر بود.

آقا زداه تصریح کرد: به گفته دوستان در هیئت نظارت هم این را هماهنگی را مشاهده می‌کنیم و امیدواریم که تا پایان لحظه رای گیری که تا ساعاتی دیگر ادامه دارد همه هم میهنان و هم استانی‌های عزیز فرصت کنند در این وظیفه ملی و مذهبی و شرعی خودشان شرکت کنند.

او تاکید کرد: توصیه آخرم این است که از این فرصت استفاده کنندو هرچه زودتر انشالله به نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه کنند و رای دادن را به لحظات و ثانیه‌های پایانی موکول نکنند.

تمدیدرای گیری در برخی شهرستان‌های استان مرکزی تا ساعت ۲۳

 در شهرستانهای اراک، ساوه ،خمین، محلات، دلیجان و زرندیه مردم همچنان در شب‌های اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم حضور دارند و به خاطر همین حضور  ساعت رای گیری تا ساعت ۱۱  شب تمدید شده است.

بر اساس قانون زمان انتخابات از ۸ صبح تا ساعت ۱۸ عصر است و به تشخیص ستاد انتخابات قابل تمدید است.

 

انتهای پیام / ج

نظر شما