شناسهٔ خبر: 38383135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ایگالو: به دنبال تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد خواهم بود؛ هر کاری که از من خواسته شود را انجام می دهم

احمدرضا بختیاری

مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ از تمایل خود برای تمدید قرارداد با این تیم می گوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای منچستریونایتد در ماه گذشته به صورت قرضی به این تیم پیوست و حال به دنبال تمدید قرارداد دائمی خود است.

به گزارش گل، هنگامی که از ایگالو درباره تمایلش برای ثبت قرارداد دائمی با منچستریونایتد سوال شد، او اینگونه پاسخ داد:

مطمئنا اگر فرصتی به دست آورم، به دنبال تمدید قرارداد خود خواهم بود.

ایگالو در دو بازی قبلی یونایتد، یعنی بازی با چلسی و کلوب بروخه را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقایق پایانی با مارسیال تعویض شد. حال ایگالو در این باره می گوید:

این تصمیم سرمربی بود. کار من این است که هر روز در تمرینات به سختی کار کنم و هنگامی که سرمربی مرا صدا کند تا به تیم کمک کنم، این کار را انجام می دهم.

ایگالو معتقد است که می تواند جای خالی مارکوس رشفورد مصدوم را پر کند و احساس مثبتی را در تیم ایجاد کند زیرا او هر روز در حال بهتر شدن و پیشرفت است. ایگالو در این رابطه می گوید:

من قبلا در لیگ برتر انگلیس بازی کرده‌ام و هر آنچه که برای بازی در این لیگ لازم است را می دانم. می دانم که به لحاظ فیزیکی باید بسیار قوی باشید، باید توپ را نگه دارید تا دیگر اعضای تیم رو به جلو بروند و من در این راستا تمام تلاش خود را خواهم کرد. من بهتر و بهتر می شوم. ما بازیکنان خوبی در اینجا داریم. متاسفانه رشفورد مصدوم است، او مهاجم خوبی است اما اکثر مواقع در کناره ها بازی می کند بنابراین ما مجبور خواهیم بود تا با آن کنار بیاییم. هر زمان که از من خواسته شود تا کاری را انجام دهم، من برای انجام آن کار آماده هستم و از این بابت بسیار خوشحالم.

نظر شما