شناسهٔ خبر: 38382839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لمپارد: امیدواریم پس از سه هفته، کانته را در ترکیب چلسی ببینیم؛ بازیکنان با کیفیت تاتنهام، برای ما تهدید محسوب می‌شوند

دانیال دارایی پور

فرانک لمپارد از طرفداران چلسی می‌خواهد تا فصل جاری را به دید یک فصل گذر نگاه کنند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دو تیم چلسی و تاتنهام از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل هم قرار خواهند گرفت. این دیدار یکی از حساس‌ترین بازی‌های چند سال گذشته دو تیم خواهد بود چرا که جایگاه همشهری‌های لندنی در جدول بسیار نزدیک به هم است. لیگی که که به نظر رقابت برای قهرمانی در آن به پایان رسیده اما جنگ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار هیجان‌انگیز دنبال می‌شود.

به گزارش فوتبال لندن، فرانک لمپارد پیش از دیدار مقابل تاتنهام، به سوالات زیر در کنفرانس خبری خود پاسخ داد:

اخبار مصدومیت‌ها

انگولو به دلیل مشکلات عضلانی، آماده نیست. امیدواریم پس از سه هفته بازگردد. پولیشیچ آماده نیست و تاریخ دقیقی نیز نمی‌توان برای بازگشتش ذکر کرد چون با مصدومیت سختی روبه‌رو است. لوفتوس چیک در نفرات تیم حضور خواهد داشت اما آماده حضور در ترکیب اصلی نیست. کریستنسن با ماسک مخصوص تمرین کرده و در دسترس است. تامی در دو روز گذشته تمرین کرده و به احتمال 70 درصد در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت. 

کریستنسن

خوبه و در سطح خوبی نیز تمرین کرده است. خوب بازی می‌کند و در پستش نیز رقابت وجود دارد.

زمان خوبی برای مقابل تاتنهام است؟

نه این گونه فکر نمی‌کنم. کین و سون در بازی مقابل ما حاضر نیستند اما آن‌ها در فرم خوبی قرار و بازیکنانی نیز در اختیار دارند که می‌توانند جای آن دو را پر کنند. بازیکنان با کیفیتی دارند که تهدید به حساب می‌آیند. این دربی لندن است.

واکنش طرفدارهای چلسی به بازگشت مورینیو

نمی‌دانم. او هم می‌خواهد تیمش برنده بازی باشد. 

پیامی که برای طرفداران چلسی دارید

این فصل برای ما حالت گذر دارد و آن‌ها باید این را درک کنند. تیم‌های زیادی به اندازه ما مصدوم نداشته‌اند و بازیکنی مانند کانته تنها در 50 درصد بازی‌ها به میدان رفته است. طرفداران به ما احترام می‌گذارند چون مشاهده می‌کنند که در حال انجام چه کاری هستیم. در ورزشگاه حاضر خواهند بود تا از ما حمایت کنند. دوران سختی را می‌گذرانیم و به آن‌ها نیاز داریم تا پشت ما باشند. بازیکن‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد. 

 احساس فشار می‌کنید؟

همیشه این حس را دارم چون فوتبال ورزشی سطح بالا است. من با این فشار شکوفا می‌شوم. با این که از باخت ناراحت شدم اما از این هفته لذت بردم چون برای ما نوعی چالش محسوب می‌شد. قطعا همه ما را خارج از تاپ فور می‌دانستند اما ما در حال طی کردن یک پروسه هستیم که فشار همیشه در آن وجود دارد.

باشگاه برای نیمکت‌نشینی کپا با شما صحبتی انجام داده است؟

من کاملا با هیئت مدیره باشگاه هماهنگ هستم. این تصمیمی بود که برای عملکردش اتخاذ کردم. کپا تنها باید به تمرین کردن ادامه داده و رویکرد خوب خود را حفظ کند. 

هفته سخت باتشوایی

طبیعت این ورزش و کاملا فوتبالی است. در این مواقع باید قدرتمند باقی بمانید. 

 ژوزه مورینیو

او یک بازیکن هجومی بوده و حالا یک مربی فوق‌العاده است. رابطه به خاطر کار تغییر کرده اما همچنان دوستانه و همراه با احترامی است که به یکدیگر می‌گذاریم.

خروج از تاپ فور در پایان فصل، برای شما یک شکست خواهد بود؟

این چیزی است که بقیه باید آن را قضاوت کنند. مصدومیت‌ها مشکل بزرگی بوده اما تنها چیزی که می‌دانیم این است که اکنون در جایگاه چهارم قرار داریم و همه چیز در دستان ما است. شرایط دشوار خواهد بود و تیم‌های تعقیب کننده ما، قدرتمند هستند. 

واکنش بازیکن‌ها چطور بوده است؟

خوب. همه می‌دانند که باید کار کنیم و به آن ادامه دهیم. تمامی تیم‌ها لحظات دشواری دارند. 

اولیویه ژیرو

به خاطر نحوه تمرینش، نامزد حضور در ترکیب اصلی است. نیاز دارد که همین‌گونه ادامه دهد. 

حضور بازیکنان جوان در ترکیب، آزمون سختی برای آن‌ها بوده است؟ 

برای تمامی آن‌ها خوب بوده است. به این لیگ آمده‌اند و باید به این چالش ادامه دهند.

تقابل با مورینیو در استمفوردبریج

احترام زیادی برایش قائل هستم اما به نبرد خودم با او فکر نمی‌کنم. 

استفاده از دفاع سه نفره مانند بازی رفت

بعضی زمان‌ها خوب است. لیگ برتر بهترین لیگ دنیا است و هر بازی با قبلی متفاوت است. بازی دشواری پیش رو داریم که با دیدار قبلی در خانه آن‌ها متفاوت است. به این معنا نیست که همیشه با دفاع سه نفره بازی می‌کنیم. 

نظر شما