شناسهٔ خبر: 38382833 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

شکودران موستافی: سعی می کنم چیزهای مثبت را بیشتر از چیزهای منفی ها ببینم؛ ماندن در آرسنال برای فصل بعد؟ چرا که نه!

جواد محمدپور

موستافی می‌خواهد در آرسنال بماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- شکودران موستافی اعلام کرد که پس از بهبود روابطش با هواداران زیر نظر آرتتا، می‌خواهد فصل بعد هم در آرسنال بماند.

به گزارش استاندارد، موستافی و الننی دو بازیکنی بودند که بیش از همه به درهای خروج نزدیک بودند. موستافی تا قبل از اخراج امری فقط هفت بار برای آرسنال به میدان رفت اما با ورود آرتتا به یکی از بازیکنان ثابت تیم تبدیل شد. موستافی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد هم در تیم خواهد ماند، پاسخ داد:

ماندن در تیم برای فصل بعد؟ چرا که نه، ما چهارشنبه یک بازی داشتیم و آخر هفته هم یک بازی مهم دیگر. من خوشحالم که ادامه می‌دهم. همیشه داشتن رابطه خوب با هواداران مهم است. اما برای من مهم ترین چیز، حرفه ای بودن است. وقتی هواداران را به عنوان پشتیبان خود داشته باشید کارتان راحت تر است.

وی ادامه داد:

بدیهی است که وقتی خوب کار کنید از شما تعریف می‌شود. من فردی هستم که سعی می کنم چیزهای مثبت را بیشتر از چیزهای منفی ها ببینم. فکر می کنم این به من خیلی کمک می‌کند. خانواده، همسر و فرزندانم برایم مهم هستند، زندگی فقط فوتبال نیست، در طول روز بازی های زیادی را انجام می‌دهید، توجه زیادی را جلب می‌کنید، اما در پایان روز من پدر دو کودک هستم و سعی می کنم در این زمینه تمرکز داشته باشم. من برای تیم خوشحالم، زیرا عملکرد بسیار خوبی دارد و برای آن پاداش می گیریم. این مهمترین چیز است.

برچسب‌ها:

نظر شما