شناسهٔ خبر: 38382524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲ اخطار به نامزدهای انتخاباتی حوزه جنوب شرق تهران

رئیس دادگستری شهرستان پیشوا گفت: تاکنون به نامزدهای انتخاباتی حوزه جنوب شرق دو اخطار داده‌شده است و هرگونه تخلفی مرتکب شوند با جدیت برخورد خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله شمس عصر امروز در محل اخذ رأی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث پیشگیری از وقوع  جرائم انتخاباتی با دستورالعمل‌هایی که رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام  رئیسی در شهریورماه امسال تبیین و دستور فرمودند که انتخابات به نحو احسن  و قانونمند برگزار شود  چندین جلسه  با حضور اعضای ستاد انجام دادیم.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرائم  انتخاباتی امسال با جدیت بر اساس فرموده رئیس قوه قضائیه انجام شد و پیگیری‌های آن تا به امروز و بعد از انتخابات ادامه خواهد داشت توصیه بنده این است که نامزدهای انتخاباتی در این خصوص قانونمند عمل کنند که خدای‌ناکرده برای خود و ستاد آن‌ها مشکلی ایجاد نشود. به همکاران نامزدها تاکید می‌کنم که رعایت موارد قانونی را به طور ویژه موردتوجه قرار دهند.

عبدالله شمس تصریح کرد: نامزدهای محترم توجه داشته باشند با خریدوفروش رأی با قاطعیت برخورد خواهد شد البته این موارد توسط نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادستانی محترم پیشگیری شده و تاکنون مشکل خاصی  نداشتیم یکی دو مورد بوده که تذکرات لازم داده‌شده است.

وی ادامه داد: برای تخلفات انتخاباتی در سطح شهرستان دو قاضی را معرفی کردیم و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و به‌صورت کشیک مستقر هستند و در قبال هرگونه تخلفات آماده هستیم و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۵/

نظر شما