شناسهٔ خبر: 38381586 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

مدارس استان تهران فردا تعطیل است

از آنجا که بسیاری از همکاران فرهنگی در تهران جزو مجریان برگزاری انتخابات‌اند و ممکن است الزاما در مدرسه خود به عنوان مجری حضور نداشته باشند و در جای دیگری مشغول به خدمت باشند ما تمام مدارس را تعطیل کردیم، نه فقط مدارسی که حوزه رای گیری بودند.

صاحب‌خبر -

مدارس تهران فردا تعطیل است

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که تمام مدارس شهر تهران در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (سوم اسفندماه) تعطیل است.

به گزارش ایسنا، مسعود ثقفی گفت: با توجه به حضور گسترده مردم شریف تهران در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و با توجه به اینکه بیشتر مدارس و همکاران مشغول امر برگزاری انتخابات بودند، روز شنبه (سوم اسفندماه) یعنی فردای انتخابات را برای تمام مدارس شهر تهران اعم از دوره‌های مختلف تعطیل اعلام می کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه توضیحات بیشتری ارائه داد و درباره این سوال که چرا علیرغم اینکه همه مدارس جزو شعب اخذ رای نبودند، اما تمام مدارس پایتخت تعطیل شدند؟ اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از همکاران فرهنگی در تهران جزو مجریان برگزاری انتخابات‌اند و ممکن است الزاما در مدرسه خود به عنوان مجری حضور نداشته باشند و در جای دیگری مشغول به خدمت باشند ما تمام مدارس را تعطیل کردیم، نه فقط مدارسی که حوزه رای گیری بودند.

این در حالیست که رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه ۹۸ به دلیل روند اجرایی انتخابات خبر داد.

مدارس شهرستان‌های استان تهران روز شنبه تعطیل شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه ۹۸ به دلیل روند اجرایی انتخابات خبر داد.

عباس معبودی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای اظهار کرد: به دلیل حضور همکاران فرهنگی در روند اجرای انتخابات و همچنین قرار گرفتن بسیاری از مدارس استان به عنوان حوزه اخذ رای کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه سوم اسفندماه ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، وی استقبال شهروندان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از کلیه همکاران فرهنگی و معلمین نیز که همچون گذشته در هیاتهای اجرایی و نظارت ،تلاش ارزنده‌ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته‌اند صمیمانه تقدیر می‌کنیم.

نظر شما