شناسهٔ خبر: 38380702 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روز انتخاب/

انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است

جانشین رییس پلیس پیشگیری ناجا انتخابات را صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از ارادت ملت ایران به آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلام توصیف کرد و گفت:‌ این انتخابات با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان به حماسه‌ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار حمید عطایی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای خبرگان رهبری در دوم اسفندماه و اهمیت راهبردی این انتخابات برای کشور، اظهار کرد: انتخابات همیشه برای کشور ما دستاوردهای قابل توجهی داشته است لذا ضرورت دارد با مشارکت همگانی در انتخابات زمینه توسعه این دستاوردها را فراهم و از آن صیانت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری نسبت به تهدید دشمنان در انتخابات پیش رو، گفت: ماموریت اصلی پلیس پیشگیری در انتخابات تامین امنیت است و پلیس با آمادگی کامل و توان حداکثری امنیت انتخابات را تامین خواهد کرد.

عطایی افزود: در این راستا پلیس پیشگیری ناجا با تشکیل قرارگاه انتخاباتی ابوذر، تدوین و ابلاغ طرحهای راهبردی، صدور دستورات هوشیاری  و نظارت مستمر بر نحوه انجام امور انتظامی مربوط به انتخابات، گام های موثری در برگزاری سالم و بدون حادثه انتخابات و تامین امنیت صندوق های اخذ رای برداشته است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود: به منظور انتظام بخشی بیشتر در این خصوص علاوه بر حضور فعال کارکنان انتظامی در شعب اخذ رای، ۹۸ ایستگاه بازرسی موقت راه اندازی و ۸۱۱ ایستگاه بازرسی ثابت اقدامات انتظامی خود را تا بعد از پایان انتخابات تشدید کرده اند.

سردار عطائی گفت: مجموع رهنمودهای مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلی انتخابات همچون چراغی درخشان، راهنمای انجام وظیفه برای نیروی انتظامی در موسم انتخابات است.

وی انتخابات را فرصتی برای نمایش اقتدار نظام و مشارکت مردم در مدیریت کشور برشمرد و گفت: انتخابات صحنه تبلور عشق مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از ارادت ملت ایران به آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است که با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان به حماسه ای بزرگ تبدیل خواهد شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، جانشین پلیس پیشگیری ناجا در پایان بر لزوم حضور پرشور همه در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی به ویژه پلیس پیشگیری با تمام توان خود امنیت برگزاری انتخابات را تامین خواهد کرد و در کنار انجام این وظیفه تمامی کارکنان این پلیس در ساعات اولیه رای‌گیری، آراء خود را در صندوق خواهند انداختند تا این وظیفه شرعی و ملی را نیز به بهترین شکل به انجام رسانده باشند.


انتهای پیام

نظر شما