شناسهٔ خبر: 38380517 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از تمام ظرفیت صدا و سیما برای ثبت مشارکت مردم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: رسانه ملی امروز نقش قابل توجهی در تحقق و نمایش مشارکت سیاسی مردم برعهده خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جعفر عبدالملکی،مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی جامع انجام شده، رسانه ملی از ابتدای شروع فرایند انتخاب پای کار آمده و در بخش های تبلیغی، تبیینی و فراخوان، اقدامات قابل توجهی داشته است.

او با بیان اینکه تمامی نیروها و امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان برای ثبت مشارکت مردم در انتخابات به کار بسته شده است افزود: برنامه ریزی لازم انجام شده تا از هزار و ۲۳۴ شعبه اخذ رای در استان، شعبات مطرح به صورت زنده برنامه های مستقیمی داشته باشند.

عبدالملکی افزود: در چهار شعبه اخذ رای  سنندج امکانات واحد سیار صدا و سیمای مرکز کردستان استقرار یافته و در شهرستان‌های استان هم، دستگاه‌های جدید کم حجمی به عنوان دی ام ان جی برای اولین بار مستقر شده که با سرعت بالا و کیفیت تصویری فوق‌العاده، مشارکت مردم این شهرستان‌ها را به صورت شیفتی از طریق شبکه استانی و شبکه های سراسری به اشتراک می گذارد.

او اضافه کرد: شبکه اصالت و فرهنگ برنامه های متنوعی با حضور نخبگان و گروههای مرجع در جهت روشنگری لزوم مشارکت حداکثری انجام داد و  در بخش مردمی هم با برگزاری تریبون آزاد و مصاحبه‌های مختلف انتظارات مردم از نمایندگان را جویا شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به انجام تبلیغات شوم به شبکه‌های ماهواره‌ای از ماه‌ها قبل گفت: آنها می خواستند تا حضور مردم را به حداقل برسانند، چون از تأثیرگذاری این حضور گسترده نگران بودند.

عبدالملکی تأکید کرد:  مردم بصیر و اندیشمند استان با حضور خود از ساعت اولیه رای‌گیری به یاوه گویی دشمنان پایان داده و نشان دادند که همواره پشت انقلاب خود هستند.

او یادآور شد: دشمنان هم می دانند اگر حضور کردستانی‌ها در انتخابات پررنگ باشد توسعه و آبادانی بیشتری در این استان رقم می‌خورد و این برایشان خوشایند نیست.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب صبح امروز پای صندوق رای گفت: همانگونه که ایشان فرمودند هر کسی آینده کشور و سرنوشت خود را دوست دارد باید در عمل به این تکلیف شرعی و انقلابی خود کوشا باشد.

او با بیان اینکه همه قبول داریم که مشکلاتی در کشور وجود دارد افزود: با قهر کردن با صندوق‌های رای  مشکلات حل نمی‌شود بلکه با انتخاب اصلح و حضور کامل و با بصیرت است که  می‌توان نقشه راه آینده را ترسیم و عبور از مشکلات را تسهیل کرد.

عبدالملکی از مردم انقلابی استان هم که از لحظات اول رای گیری حضور چشمگیری در پای صندوق‌های رای داشتند تقدیر کرد و گفت:  این حضور نشان دهنده توسعه و بالندگی مردمی است که از همه گردنه‌های سخت با سربلندی عبور کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

نظر شما