شناسهٔ خبر: 38380432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در چهارمحال و بختیاری؛

بازرس در تمام شعبه های اخذ رای سیار مستقر است

شهرکرد- رئیس هیئت بازرسی بر انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: بازرس در تمام شعبه های اخذ رای سیار در این استان مستقر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، الله کرم نصیری بعد از ظهر جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اطلاع رسانی خوب خبرنگاران از انتخابات استان، اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای شروع مراحل اجرای انتخابات در کشور و به تبع آن در استان هیئت‌های بازرسی استان شکل گرفته و پنج نفر از مدیران استانی استانی به همراه من مسئولیت هیئت بازرسی را دنبال می‌کنیم.

وی گفت: در سطح شهرستان‌های ده گانه استان، هیئت‌های بازرسی سه نفره تشکیل شده که وظیفه اصلی آن حفاظت از رأی مردم و جلوگیری از عوامل انحرافی در حین اجرا است که در صورت وقوع چنین عواملی گزارش‌ها در اختیار مسئول اجرایی انتخابات گذاشته می‌شود تا در موعد مقرر رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۷۳۷ شعبه اخذ رأی در سطح استان داریم که از این تعداد ۵۲۵ شعبه ثابت و ۲۱۲ شعبه سیار است.

وی گفت: در تمام شعب سیار بازرس وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شعب ثابت نیز به ازای هر سه شعبه، یک بازرس وجود دارد که باید ۱۷۵ بازرس بود اما به حدود ۴۰۰ بازرس افزایش یافته است.

نظر شما