شناسهٔ خبر: 38380404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روز انتخاب/

امام جمعه کرج: دشمن از غصه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای دق می‌کند

امام جمعه کرج گفت: امروز استکبار جهانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای دق خواهد کرد و بدون شک امروز هم مثل همیشه ملت ایران برنده اصلی رقابت های انتخاباتی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته کرج با اشاره به اینکه خصومت‌ها و نقشه‌های آمریکا در طول چهار دهه گذشته با شکست مواجه بوده است، اظهار کرد: ملت ایران امروز با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر سیلی محکمی به آمریکا می‌زنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان و مردم تبریز اضافه کرد: رهبری انتخابات را جهاد عمومی و مایه تقویت و آبروی نظام دانستند و فرمودند، ایران قوی با مجلس قوی شکل می‌گیرد.

حسینی همدانی با اشاره به وظیفه سنگین ناظران انتخابات گفت: مسئولان مربوطه آرا مردم را امانت بدانند و از آن صیانت کنند.

وی با توصیه به مردم مبنی بر اینکه به موقع در پای صندوق های رای حاضر شوند، افزود: شهروندان رأی گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب خود دقت کنند و خود را برای انتخاب نماینده‌ای اصلح مسئول بدانند، اضافه کرد: اگر خودتان شناخت درست دارید که خوب است اما اگر شناخت صحیح در مورد کاندیداها ندارید از کسی که به او اعتماد دارید، بپرسید.

وی با بیان اینکه در بخشی از صحبت‌های گذشته اشاره کرده ام که مردم نباید به چه کسانی نباید رأی بدهند، گفت: اگر مردم به این موارد خود توجه کرده باشند و آن افرادی که نباید به آنها رأی بدهند را جدا کرده باشند تنها تعداد محدودی افراد یا کاندید باقی می‌ماند که انتخاب از میان آنها کار راحت تری است.

وی گفت: مردم باید از انداختن رای سفید در صندوق های رای خودداری کنند.

خطیب نمازجمعه کرج با بیان اینکه دشمن در طی چند روز گذشته رجز خوانده تا مردم در پای صندوق های رای حاضر نشوند،  گفت: آنچه مهم است حضور حداکثری در عرصه انتخابات است.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه روز هشتم اسفند مزین به نام تربیت اسلامی و امور تربیتی است، ادامه داد: برای قرار گرفتن در مسیر تمدن نوین اسلامی نیازمند تربیت نیروهای انقلابی هستیم.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان برای منحرف کردن جوانان از مسیر انقلاب و نظام برنامه های زیادی دارند، گفت: دشمنان برای استحاله فکری و فرهنگی جوانان ما برنامه دارند و می‌خواهند به هر وسیله و در هر فرصتی برنامه خود را عملیاتی کنند باید در این خصوص برنامه ریزی کنیم و اجازه ندهیم آنها به اهداف شوم خود برسند.

خطیب جمعه کرج اظهار کرد: مقام معظم انقلاب همواره بر ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) تاکید دارند زیرا این مهم در رفتار فردی و اجتماعی ما تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تحریم برخی از اعضای شورای نگهبان، گفت: هر وقت قسمتی از نظام کار خود را درست انجام می‌دهد و نقشه‌های آمریکا را برهم می‌زند، آنها دست به تحریم می‌زنند.

انتهای پیام

نظر شما