شناسهٔ خبر: 38379970 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

با حضور در حوزه اخذ رأی اقلیت‌های دینی؛

استاندار تهران: تخلفات انتخاباتیِ جزئی گزارش شده در دست بررسی است

خبرگزاری میزان- استاندار تهران گفت: تخلفات جزئی گزارش شده در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در ادامه بازدید مسئولین استانداری تهران از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، استاندار تهران از حوزه اخذ رأی اقلیت‌های دینی در کلیسای ارامنه سرکیس مقدس در تهران بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون گزارش‌های احتمالی از تخلف‌های انتخاباتی گفت: تخلفات جزئی گزارش شده که در دست بررسی و ارزیابی است و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال شده است.

استاندار تهران توضیح داد: این تخلفات بیشتر درباره فضای مجازی و گزارش‌هایی درباره خرید و فروش رای بوده است.

محسنی بندپی با تاکید بر برقراری امنیت در حوزه‌های انتخاباتی و حوزه اقلیت‌های دینی گفت: در تهران بزرگ به همت نیروهای انتظامی امنیت برقرار است و به صورت ترکیبی و تلفیقی بازدیدی از دو حوزه قرچک و شهرری داشتیم که با آرامش و امنیت و سلامت مردم مشغول دادن رای هستند.

به گزارش میزان؛ استاندار تهران در نشست خبری پیش از ظهر امروز ۲ اسفندماه با اشاره به تعداد نمایندگان اقلیت‌های دینی گفته بود: در استان تهران برای اقلیت‌های دینی که ۵ نماینده در مجلس دارند برای ۴ نماینده اخذ رأی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما