شناسهٔ خبر: 38379907 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

سولسشر: مک تومینای ممکن است که در بازی برابر واتفورد در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛ با چونگ و گومز پیرامون تمدید قرارداد در حال مذاکره هستیم

احمدرضا بختیاری

سولسشر از بازگشت هافبک محبوب و جنگنده شیاطین سرخ به ترکیب خبر می دهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اسکات مک تومینای، هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ، پیش از بازی با وولورهمپتون در جام حذفی به دلیل مصدومیت در ناحیه زانوی خود، به مدت یک ماه از میادین دور بود و حال به نظر می رسد که شرایط بازی را پیدا کرده است.

به گزارش اسکای، از سولسشر سوال شد که آیا مک تومینای می تواند در بازی روز یکشنبه یونایتد در برابر واتفورد به میدان برود که سولسشر اینگونه پاسخ داد:

او ممکن است که در ترکیب تیم برای بازی با واتفورد قرار گیرد. مک تومینای پنجشنبه را به استراحت پرداخت و باید ببینیم که وضعیتش برای روز جمعه چگونه است. من از بابت ریکاوری خیلی سریع مک تومینای تعجبی نکردم زیرا این به دلیل توانایی بالای او است.

سولسشر در پاسخ به این سوال که بازگشت مک تومینای به ترکیب اصلی، چه چیزهایی را برای تیم به ارمغان می آورد گفت:

او یک بازیکن نمونه به لحاظ قدرت فیزیکی است. اسکات یک رهبر است و هرگز از تکل زدن شانه خالی نمی کند و همه بازیکنان را با خود همراه می کند. مک تومینای می تواند در کنار فرد و ماتیچ در خط هافبک قرار گیرد یا می تواند به عنوان یک بازیکن دونده در خط هافبک ایفای نقش کند. ما در این مورد در روز پنجشنبه صحبت کردیم و گفتیم که به اندازه کافی در پشت سر مهاجمین خود بازیکنان دونده‌ای را نداریم. اسکات قبلا یک مهاجم بود به همین دلیل عادت دارد تا در محوطه جریمه حضور داشته باشد.

روز پنجشنبه، تیم آکادمی منچستریونایتد پشت درهای بسته و در دیداری دوستانه با کلوب بروخه بازی کرد که بازی با نتیجه 2-0 به سود شیاطین سرخ پایان یافت و چونگ موفق به گلزنی شد. قراداد چونگ و همچنین انجل گومز در تابستان امسال به پایان می رسد و سولسشر از تمایل خود برای ماندن این دو بازیکن جوان می گوید:

ما همچنان با آن ها در حال مذاکره‌ایم. تاهیت روز پنجشنبه گلزنی کرد و همواره ترجیح می دهد تا در میدان بازی حضور داشته باشد تا اینکه بر روی نیمکت بنشیند. بنابراین همه چیز تنها به آمادگی او در هنگامی که شانس بازی کردن را به دست می آورد بستگی دارد. چونگ در برابر وولورهمپتون در جام حذفی بازی خیلی خوب بازی کرد و من در آن زمان از این بابت خیلی خوشحال شدم. پسران جوان ما به سطح درجه یکی رسیده‌اند و جوانان فوق العاده‌ای هستند و ما برای حفظ آن ها تلاش خواهیم کرد زیرا طی چند سال آینده مشاهده خواهیم کرد که آن ها به بازیکنان خیلی خیلی خوبی تبدیل شده‌اند.

 

نظر شما