شناسهٔ خبر: 38379811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کارگردان سینما:

رأی می‌دهیم که مشکلاتمان رفع شود/به حرفی که می‌زنید متعهد باشید

ترک جوش گفت: ما رأی می‌دهیم که مشکلاتمان رفع شود نه به مشکلاتمان افزوده شود، شما نماینده محترم درقبال مردم شریف ایران متعهد به انجام اموراتشان هستید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نزدیک انتخابات مجلس است و  تمامی اقشار جامعه نیز مطالباتی از نمایندگان خود دارند. هنرمندان هم مانند هر قشر دیگری مطالبات و خواسته های خود را بیان می کنند و البته انتظار برآورده شدن آن ها را دارند.

حسین ترک جوش کارگردان تئاتر و سینما یادداشتی را در این باره نوشته است که در ادامه می خوانید:

« بنام خداوندی که از رگ گردن به من نزدیک تر است...

قبل از اینکه بخواهم راجع به مسئولیت سنگین یک نماینده مجلس حرف بزنم، باید راجع به تعهدش به مردم بگویم.

نماینده اصلح نماینده‌ای است که حرف و عملش یکی است و سعی دارد برای اعتمادی که مردم نسبت به او داشته اند و لطفی که شامل او شده را با انجام فعالیت خود و به درستی به ثمر برساند.

حال اینکه من هنرمند هم چه توقعی دارم هم سوال خوبی است که من در ادامه میگویم، بنده به عنوان شخصی که  حرفه‌ای درسینما وتئاتر فعالیت دارم، عرض می‌کنم دراین دوره‌ای که رو به پایان است، نماینده دلسوز و کاربلد و یا کار راه انداز کمتر مشاهده کردم و امیدوارم نمایندگانی که قرار است به رأس مدیریت آیند و یا پشت میز نشین شوند، بتوانند اعتماد از دست رفته را به مردم عزیزمان برگردانند.

من از نمایندگان عزیز خواستار ترویج و حمایت از آثاری را دارم که از صلح و آرامش و دوستی حرف می‌زنند نه از نفاق و تنش.

ودر انتها می‌گویم، ما رأی می‌دهیم که مشکلاتمان رفع شود نه به مشکلاتمان افزوده شود، شما نماینده محترم درقبال مردم شریف ایران متعهد به انجام اموراتشان هستید فلذا اگر این مسئولیت سنگین را  نپذیرید یا اگر هم در توانتان دیدید وپذیرفتید، به تمامی حرف‌هایی که می‌زنید، متعهد باشید.

برای مردم کشورم بهترین‌ها را خواهانم.
زنده باد ایران»

 

انتهای پیام/

نظر شما