شناسهٔ خبر: 38379761 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازرس ویژه هیئت بازرسی مرکزی وزارت کشور:

انتخابات صحنه‌ای برای جلوه‌گری حمایت مردم از نظام است

مهدی‌شهر - بازرس ویژه هیئت بازرسی مرکزی وزارت کشور بابیان اینکه مشارکت عموم در انتخابات خنثی‌گر توطئه‌های دشمن است، گفت: انتخابات صحنه‌ای برای جلوه‌گری حمایت مردم از نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بندر آبادی بعدازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران با محوریت انتخابات به میزبانی ستاد انتخابات شهرستان مهدی‌شهر بیان اینکه بر اساس مأموریت ویژه هیئت بازرسی مرکزی وزارت کشور طی بازدیدهایی که امروز صبح از شعبه‌های اخذ رأی و هیئت اجرایی به عمل آمد نظم و انضباط خیلی خوبی حاکم بود، ابراز داشت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را فراگرفتند و این نظم و سامان همگی بیانگر برنامه‌ریزی مناسب برای انتخابات است.

وی بابیان اینکه در هیچ‌یک از شعبه‌های اخذ رأی مهدی‌شهر مشکلی اعم از تخلف انتخاباتی دیده نشده است، افزود: مردم مهدی‌شهر با حضور خود در اولین ساعات اولیه رأی‌گیری نشان دادند که پای ارزش‌های انقلاب و نظام ایستادند.

بازرس ویژه هیئت بازرسی مرکزی وزارت کشور ضمن بیان اینکه مشارکت مردمی در انتخابات بار دیگر جلوه گری حمایت و پشتیبانی آحاد مختلف جامعه را از نظام به منصه ظهور گذاشت، ابراز داشت: امروز همه دنیا شاهد و ناظر بود که چه طور این حضور مردمی پاسخی بر یاوه گویی دشمنان شده است.

بندر آبادی در ادامه اضافه کرد: مردم مهدی‌شهر با حضور گسترده و یکپارچه خودشان در پای صندوق‌های رأی برگ زیرینی بر افتخارات گذشته خود رقم‌زده و اثبات کردند پاسداشت خون گران‌بهای شهدا و به‌ویژه شهید سپهبد سلیمانی هستند و افتخاری به مردم این دیار اضافه شد.

نظر شما