شناسهٔ خبر: 38379743 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روز انتخاب/

مجلس ترسیم کننده نقشه راه فعالیت های کشور است

آذر اسفندیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی گفت: نقشه راه فعالیت های مختلف از جمله اقدامات عمرانی در مجلس شورای اسلامی مشخص می شود.

صاحب‌خبر -

مهدی زندیه وکیلی صبح جمعه دوم اسفندماه در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: انتخابات امسال بسیار مهم و تاثیرگذار است، از یک طرف مجلس مسائل مهم اقتصادی، عمرانی و سیاسی را تصویب می کند و از طرفی دشمن هیچ گاه در این سطح به شرکت نکردن مردم در انتخابات تاکید نداشته است و این امر نشان می دهد که این دوره از انتخابات بسیار مهم و حساس است.

وی با بیان اینکه مسلما مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد که اکثر آنها ناشی از تحریم های دشمن است و فشار به مردم وارد می کنند، افزود: مردم همواره پشت نظام هستند و این حضور امسال بسیار مهم است البته مردم این پشتیبانی و علاقمندی به نظام را در تشییع جنازه سپهبد سلیمانی نشان دادند.

زندیه کیلی با تاکید بر اینکه نقشه راه فعالیت های مختلف از جمله عمرانی در مجلس شورای اسلامی مشخص می شود، گفت: مجلس برنامه ۵ ساله یا سالانه را تصویب می کند و عملکرد دستگاه های اجرایی حاصل خط و خطوطی است که مجلس ترسیم می کند و آنها موظف به اجرای آن هستند و دستگاه های نظارتی نیز موظف به نظارت بر اجرای این برنامه هستند.

معاون استاندار با بیان اینکه مجلس در تمام برنامه های اجرایی و توسعه موثر است، افزود: در برنامه یک ساله بودجه بیشترین ارتباط را با مباحث عمرانی و اقتصادی دارد، در حوزه فرهنگ و سیاست ارکان دیگری مرتبط است، اما در حوزه عمرانی و بودجه ای امور از مجلس نشات می گیرند و امید است مجلس خوبی توسط مردم شکل گیرد و افراد خوب و کارآمدی حضور پیدا کنند که به مسائل بویژه مسائل عمرانی و اقتصادی اشراف داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما