شناسهٔ خبر: 38379731 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زخمی شدن ۳ نیروی امنیتی سعودی در مدینه

صاحب‌خبر -
   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه (وابسته به عربستان سعودی) ، در تیراندازی یک نفر به سوی نیرو‌های امنیتی عربستان سعودی در غرب شهر مدینه، سه نفر از این نیرو‌ها زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. 
<div id="video-display-embed-code_4547311" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2652422/4547311?width=400&height=300"></script></div>
پس از تیراندازی یک نفر به سوی شماری از نیرو‌های امنیتی، محله الدویهم در غرب مدینه منوره، شاهد عملیات امنیتی بود.
در این عملیات، رئیس اداره گشتی‌های امنیتی زخمی و به بیمارستان شاهزاده محمد بن عبدالعزیز وابسته به گارد ملی عربستان منتقل شد. در این عملیات همچنین یک پلیس با درجه سرهنگ و نیز یک نظامی زخمی شدند. عامل این عملیات ابتدا برای زیر گرفتن نیرو‌های امنیتی با خودرو تلاش کرد.
خبرنگار العربیه گفت: این حادثه پس از آن رخ داد که عامل تیراندازی با یکی از شهروندان درگیر شد و نیرو‌های امنیتی وارد عمل شدند. حال رئیس اداره گشتی‌های امنیتی در بیمارستان وخیم گزارش شده است. عامل تیراندازی خودش پیشتر از نیرو‌های امنیتی بوده که در سال ۲۰۱۷ اخراج شده است. او چهار فرزند دارد. اهالی در اینجا می‌گویند این فرد از بعضی مشکلات روانی و خانوادگی رنج می‌برد. خودروی پلیسی که در تصویر می‌بینید، هدف تیراندازی قرار گرفت و شیشه‌های آن شکسته است. عامل این تیراندازی بازداشت شد. اخراج این فرد از نیرو‌های امنیتی به علت غیبت‌های مکرر بوده است.

نظر شما