شناسهٔ خبر: 38379629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

باید از وفا و صفای ملت ایران قدرشناسی کرد

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در انتخابات تاریخ ساز شد، گفت: باید از وفا و صفای ملت ایران قدرشناسی کرد و مسؤولان قدردان مردم انقلابی ایران باشند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران امروز با حضور در پای صندوق‌های رای تاریخ ساز شد.

وی با اشاره به اینکه ملت قهرمان ایران با حضور در انتخابات، حضور و پایبندی خود را نسبت به پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی اعلام کرد، گفت: باید از وفا و صفای ملت ایران قدرشناسی شود و مسؤولان قدردان مردم انقلابی ایران باشند.

آیت الله نمازی تأکید کرد: مسؤولان وظیفه دارند تمام قد در خدمت ملت بزرگ ایران باشند، چرا که هرگاه ملت اسلام و انقلاب و کشور را در خطر دیده به صورت خودجوش در صحنه حاضر شده است.

وی افزود: در دوره دفاع مقدس مادران فرزندان خود را راهی جبهه‌ها کردند و امروز نیز در صحنه‌های مختلف حضور جانانه دارند و چنین ملتی شایسته تقدیر و تجلیل و تکریم است.

به گفته وی مسؤولان نیز در قبال ملت ایران مسؤول هستند و وظیفه‌ای را که برعهده دارند باید به درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با اشاره به پایان رقابت‌های نامزد‌های انتخاباتی بر وحدت گروه‌ها و احزاب و سیاسی تأکید کرد و اظهار داشت: اسلام دین محبت و صفا و برادری است و بعد از رقابت‌های انتخاباتی اگر حق الناسی بر عهده کسی است از یکدیگر طلب عفو و بخشش کنید و حرکت جدید سازندگی را آغاز کنید.

وی با اشاره به سالروز میلاد امام محمدباقر (ع) و تبریک حلول ماه رجب و میلاد مبارک امام باقر (ع) ماه‌های رجب و شعبان و رمضان و لیل الرغائب، گفت: این ماه‌ها را باید مغتنم شمرد که فرصت‌ها زودگذر هستند.

آیت الله نمازی ابراز کرد: امام باقر (ع) به گردن مردم منطقه کاشان حق زیادی دارد، چرا که وقتی هیات اعزامی از کاشان به مدینه رفت از امام باقر (ع) درخواست نماینده کردند و ایشان نیز فرزند خود علی ابن باقر (ع) را به عنوان سفیر خود به کاشان اعزام کرد.

وی ادامه داد: امامزاده سلطانعلی ابن امام محمد باقر (ع) و پدر بزرگوار ایشان امام محمد باقر (ع)، ولی نعمت مردم منطقه کاشان هستند.

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت علی ابن باقر (ع) و تسلیت این امامزاده واجب التعظیم، گفت: اهالی منطقه کاشان که متنعم از نعمت ولایت اهل بیت (ع) هستند باید ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادی حضرت سلطانعلی را گرامی داشته و هیئات مذهبی در آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم عزاداری کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مردم کاشان در دوستی و کمک به دیگران امتحان خود را داده اند، ابراز داشت: مردم کاشان در آزمون حوادث طبیعی سیل و زلزله نمره قبولی دریافت کرده اند.

وی همچنین با اشاره به عملیات پیروزمند خیبر در سال ۶۲ و ضربه سخت رزمندگان اسلام به دشمن، گفت: در این عملیات که یکهزار و ۱۸۰ کیلومتر از اراضی اشغالی از سوی رزمندگان اسلام آزاد شد، یکهزار و ۱۴۰ نفر از نیرو‌های صدام به اسارت درآمدند و تعداد زیادی از سربازان دشمن کشته و یا زخمی شدند./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
<div id="video-display-embed-code_226408" ><script type="text/JavaScript" src="rasanews.ir/fa/news/play/embed/640799/226408?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما