شناسهٔ خبر: 38379078 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشن ملی/ صالحی امیری:

برای انتقال صدا راهی جز صندوق نیست

رییس کمیته ملی المپیک: مشارکت امروز این پیام را به بیگانگان می‌دهد که علی رغم همه چالش‌های داخلی، ملت در برابر دشمنان صدای واحد دارند.

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته ملی المپیک در حسینیه جمارانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ رضا صالحی امیری با تاکید بر اینکه برای انتقال صدا راهی جز صندوق نیست، افزود: مشارکت امروز این پیام را به بیگانگان می‌دهد که علی رغم همه چالش‌های داخلی، ملت در برابر دشمنان صدای واحد دارند.
وی افزود: من معتقدم که عملکرد شورای نگهبان در این دوره کاملا قابل نقد هست، اما به دو دلیل باید مشارکت فعال داشته باشیم؛ یک دلیل اینکه ملت می‌دانند برای انتقال صدا راهی جز صندوق نیست نکته دوم اینکه ما در مقابل بیگانگان نیازمند صدای واحد از داخل هستیم.
صالحی امیری ادامه داد: مشارکت امروز این پیام را به بیگانگان می‌دهد که علی رغم همه چالش‌های داخلی، ملت در برابر دشمنان صدای واحد دارند.
وی تاکید کرد: حقیقت این است که بسیاری از مردم دلگیر هستند؛ چون کاندیدای مورد نظر آن‌ها جزو کاندیدا‌ها نیست اما اصل مشارکت با انتخاب کاندیدا متفاوت است؛ مردم می‌توانند حتی با رای به یک نفر، اصل مشارکت و حضور را ثبت کنند.
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: باید نقد و گله مندی مردم را هم به عنوان یک واقعیت پذیرفت دلیلش این است که یک بلوک بندی سیاسی انجام شد و بسیاری از دلسوزان مردم و نظام از حضور در مجلس جا ماندند.

رئیس کمیته ملی المپیک در حسینیه جماران

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در حسینیه جماران برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

سید رضا صالحی امیری با حضور در حسینیه جماران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رای خود را به صندوق شماره ۱۷۸ انداخت.

نظر شما