شناسهٔ خبر: 38378964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دشمنان با دیدن حضور مردم در رای گیری ناامید می‌شوند

فرماندار شهرستان شوشتر حضور مردم در رای گیری را عامل ناامیدی دشمن و سربلندی ایران اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، سربلندی نظام جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

او افزود: در ۴۰ ساله اخیر در هر زمانی که دشمن سعی کرده مردم را نسبت به نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف دلسرد کند، در آن مقطع مردم پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

پنبه دانه پور با بیان اینکه باشکوه برگزار شدن انتخابات، موجب شکست تبلیغاتی دشمن خواهد شد بیان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، نشان دهنده حمایت مردم از نظام خواهد بود و همین مسئله موجب خنثی شدن توطئه دشمن می‌شود.

فرماندار شوشتر ادامه داد: خلق حماسه سیاسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیر خلاصی بر پیکر استکبار و دشمنان نظام اسلامی است. این حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۹۶ صندوق اخذ رای در شهرستان شوشتر پیش بینی شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۹ صندوق شهری و ۸۷ صندوق روستایی هستند.

او اذعان داشت: همچنین بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شوشتر همکاری دارند.

حسین پنبه دانه پور با اشاره به اینکه پیش بینی مشارکت ۷۰ درصدی را در انتخابات این دوره داریم، اظهار کرد: بیش از ۱۲۵ هزار نفر در شوشتر واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/گ

نظر شما