شناسهٔ خبر: 38378835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات ایران| فرمانده انتظامی کردستان رأی خود را به صندوق انداخت+تصاویر

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان کردستان دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع سنندج، رأی خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع سنندج، رأی خود را به صندوق انداخت.

فرمانده انتظامی استان کردستان پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه روز انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری جشن ملی است، اظهار داشت: امروز مردم غیور و قهرمان استان کردستان، «عزت، مقاومت و وفاداری» خودشان را به دنیا نشان دادند و در تبعیت از رهبر معظم انقلاب حماسه‌ای دیگر آفریدند.

وی افزود: امروز مردم کردستان با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود در صحنه انتخابات، همچون حماسه 22 بهمن و تشییع پیکر پاک سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشته و تمام معنا وارد عرصه انتخابات شدند.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: امروز هر رأی مردم یک تیر به قلب دشمن و سیلی محکمی به استکبار جهانی به‌خصوص آمریکای جنایتکار است و مردم کردستان با حضور خود بار دیگر دشمن را ناامید کردند.

وی از تامین امنیت برگزاری انتخابات و حفاظت از یک‌هزار و 234 صندوق رأی در استان خبر داد و اظهار کرد: امروز نیروهای سپاه، بسیج و مرزبانی به‌صورت تمام قد با مجموعه پلیس برای تامین امنیت کردستان همکاری داشتند.

سردار آزادی با بیان اینکه تاکنون در سطح سطح استان هیچ مورد سوء امنیتی وجود نداشته است، یادآور شد: با همراهی و مشارکت مردم و اثر بخشی سازمان‌های مرتبط اعم از نیروهای مسلح و استانداری تاکنون هیچ مورد امنیتی در روند برگزاری سطح استان نداشتیم و انتخابات از ساعات اولیه در صلح و آرامش برگزار شده است.

انتخابات مجلس 11 , انتخابات مجلس 11 , انتخابات مجلس 11 ,

انتهای پیام/484/485/

برچسب‌ها:

نظر شما