شناسهٔ خبر: 38378834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه رشت:

مردم آگاهانه و با دقت افراد شجاع و اصلح را انتخاب کنند

آیت الله فلاحتی گفت: مردم آگاهانه و با دقت افراد شجاع و اصلح را انتخاب کنند و به خانه ملت بفرستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت؛ امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آگاهانه و با دقت افراد شجاع و اصلح را انتخاب کنند و به خانه ملت بفرستند.

او، با بیان اینکه دشمنان انقلاب از هیچ ترفندی برای ضربه به ایران اسلامی فرونگذاشته و نمی‌گذارند، افزود: مردم همیشه با حضور امیدوارنه، آگاهانه و پرشور خود نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کرده اند و امروز هم این کار تکرار شد.

نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: داوطلبان انتخابات و طرفدارن شان که قبل از رای گیری رقابتی سالم داشتند، پس از پایان رای گیری هم به رفاقت و دوستی خود ادامه دهند و از تفرقه و حاشیه سازی بپرهیزند.

آیت الله رسول فلاحتی، در ادامه به مقاومت ملت ایران در برابر فشار‌های اقتصادی استکبار اشاره کرد و افزود: ملت ایران تحت هیچ شرایطی با دولتمردان جنایتکار آمریکا سازش نمی‌کنند.

او در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه تربیت فرزندان در تعالیم دینی از مربیان مهد‌های کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها خواست با بکارگیری داستان‌های قرآنی، در تربیت اسلامی - ایرانی کودکان بکوشند.

 

انتهای پیام/م.ع

نظر شما