شناسهٔ خبر: 38378824 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطیب نماز جمعه کرج مطرح کرد:

حضور در انتخابات سیلی دیگری بر صورت دشمنان نظام

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: مردم برنده اصلی رقابت‌های انتخاباتی هستند آنها مثل همیشه پیروز میدان خواهند بود و دشمن را مأیوس می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ششم اسفندماه حلول ماه رجب‌المرجب، گفت: سیره علمی حضرت علی(ع) بهترین الگوی عملی براى تولید علم، راه‌اندازی و ادامه نهضت علمى و تولید علم در بین نسلِ جوانِ مورد اهتمام در بیانیه «گام دوم» انقلاب است و باید به این بُعد بیشتر پرداخت.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های مؤثر امام علی علیه‌السلام برای توسعه معارف اهل‌بیت، به تعبیر رهبری تشکل سازی بود؛ کاری که امروز روی زمین‌مانده و لازم است انجام شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز افزود: در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی، باید نیروی تراز تربیت کنیم و این مهم صورت نمی‌گیرد مگر این‌که گروه‌هایی با کارکردهایی مشخص تشکیل و توانمند شوند تا به مقصد نزدیک شد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، تأثیر گفتمان نهضت حسینی است، گفت: ترویج معارف اسلامى و تبیین ارزش‏هاى دینى مبتنى بر معرفت افزایى جوانان نسبت به معصومین و شناخت جایگاه آنان در دین اسلام، هدایت بشر، سبک و سیره زندگى دینى مهم‌ترین عامل سعادت بشر است.

ایران قوی با مجلس قوی شکل می‌گیرد

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام و مردم آذربایجان شرقی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدارها انتخابات را جهاد عمومی و مایه تقویت و آبروی نظام دانستند و فرمودند ایران قوی با مجلس قوی شکل می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نکته مهمی فرمودند که باید همه توجه کنند و این‌که شرکت در انتخابات فقط جنبه وظیفه ملی ندارد بلکه حکم شرعی کردند و لذا بر همه لازم می‌شود که حاضر شوند و رأی هم بدهند.

امام‌جمعه کرج گفت: مردم تاکنون تجربیات خوبی کسب کرده‌اند و شاخص‌ها هم که گفته‌شده و رهبری هم در همین سخنرانی‌ها موارد خاصی را گفتند که ما در استان به آن مبتلا بودیم.

نظر شما