شناسهٔ خبر: 38378791 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه ایلام؛

هر رای، سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی

خبرگزاری صداوسیما

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برنده اصلی انتخابات فارغ از هر نتیجه‌ای مردم هستند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبارامروز در خطبه‌های نماز جمعه هر رای، سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایلام اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند دشمن به روش‌های مختلف سعی در دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت گسترده آن‌ها در انتخابات دارد؛ لذا هر رای آن‌ها به مثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است.
خطیب جمعه ایلام افزود: مردم بصیر وانقلابی، نیک می‌دانند که حضور در عرصه انتخابات و مشارکت در اخذ رای ارتباطی با مشکلات و ناملایمات موجود در جامعه ندارد و رای دادن در واقع دفاع از اسلام و کشور و مبارزه با خیال‌های خام دشمنان نظام و دین مبین اسلام است.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: انتخابات دارای ۲ بعد انتخاب خوب و انتخابات خوب است که انتخابات خوب با حضور حداکثری و پرشور مردم در شعب اخذ رای به سرانجام می‌رسد و انتخاب خوب نیز همان برگزیدن فرد شایسته، امین، آگاه به مسائل، کاردان، شجاع و صادق است که مقام معظم رهبری به کرات ویژگی‌های یک نماینده و مجلس خوب را برای همگان تشریح کرده‌اند.
وی همچنین به نامزد‌هایی که از صندوق رای ملت بیرون خواهند آمد توصیه کرد: این افراد به عنوان نمایندگان منتخب قاطبه مردم باید خود را نماینده حزب، جناح، شهر یا قبیله خاصی ندانند بلکه آن‌ها نماینده همه استان هستند.
حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبارافزود: این افراد لازم است با بهره گیری از تجارب رقبای خود و نمایندگان کنونی و ادوار گذشته در زمینه پیشبرد توسعه استان استفاده کنند.
امام جمعه ایلام درادامه با اشاره به اینکه نمایندگان پیروز باید با برنامه و اشراف به وظایف نمایندگی وارد مجلس شوند، اضافه کرد: نمایندگان منتخب مردم باید آگاه باشند که مجلس محل خدمت‌رسانی به جامعه است و آنجا را به مکانی برای رقابت در کسب اندوخته‌های دنیوی ندانند.
وی از کارگزاران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هم خواست: نسبت به آرای مردم امین و امانتدار باشند و مسوولان با کسانی که به آرای مردم خیانت و از اعتماد آن‌ها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام درپایان به حلول ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت: در این ماه که دروازه خودسازی به ماه مبارک رمضان است افراد باید به طور جدی نسبت به رفتار، گفتار و خوراک خود دقت داشته باشند تا با فراغت بال بیشتری به پیشواز ماه‌های شعبان و رمضان بروند.
 
 
<div id="video-display-embed-code_4547595" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2652369/4547595?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما