شناسهٔ خبر: 38378614 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه مهاباد؛

مشارکت در انتخابات نشانه بصیرت دینی و سیاسی

امام جمعه مهاباد گفت: مشارکت در انتخابات نشانه بصیرت دینی و سیاسی است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد امام جمعه مهاباد گفت: مشارکت گسترده و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه بصیرت دینی و سیاسی در جامعه است.

ماموستا ملا عبدالسلام امامی همزمان با روز برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در خطبه‌های نمازجمعه مهاباد افزود: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رای، یک نفر را به عنوان نماینده خود به مدت چهار سال آینده انتخاب می‌کنند و این امر مصداق بصیرت و آگاهی سیاسی مردم است.

خطیب نماز جمعه مهاباد اضافه کرد: انتخاب یک نفر به عنوان نماینده که خداترس و دوستدار مردم باشد و تنها با هدف خدمت به مردم وارد عرصه انتخابات شده باشد نیز مصداق دیگر بصیرت دینی مردم در انتخاب نماینده‌ای مومن و متعهد است.

امام جمعه مهاباد از مردم این شهرستان خواست با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای نماینده‌ای شایسته و لایق را برای شهر خود انتخاب کنند و مسوولان اجرایی نیز باید قدردان این حضور و مشارکت گسترده باشند.

 

<div id="video-display-embed-code_4547273" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2652361/4547273?width=400&height=300"></script></div>

 

 

نظر شما