شناسهٔ خبر: 38378593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم انتخاب نمایندگان اصلح

امام جمعه رشت گفت : مردم افراد شجاع و اصلح را راهی مجلس کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان ؛ امروز در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخایات مجلس شورای اسلامی گفت : مردم آگاهانه و با دقت افراد شجاع و اصلح را انتخاب کنند و به خانه ملت بفرستند.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از هیچ ترفندی برای ضربه به ایران اسلامی فرونگذاشته و نمی گذارند افزود : مردم همیشه با حضور امیدوارنه ، آگاهانه و پرشور خود نقشه های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کرده اند و امروز هم این کار تکرار شد.
وی تاکید کرد : داوطلبان انتخابات و طرفدارن شان که قبل از رای گیری رقابتی سالم داشتند ، پس از پایان رای گیری هم به رفاقت و دوستی خود ادامه دهند و از تفرقه و حاشیه سازی بپرهیزند.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به مقاومت ملت ایران در برابر فشارهای اقتصادی استکبار اشاره کرد و گفت : ملت ایران تحت هیچ شرایطی با دولتمردان جنایتکار آمریکا سازش نمی کنند.
آیت الله فلاحتی در پایان با اشاره به اهمیت و جایگاه تربیت فرزندان در تعالیم دینی از مربیان مهدهای کودک ها و پیش دبستانی ها خواست با بکارگیری داستان های قرآنی ، در تربیت اسلامی - ایرانی کودکان بکوشند.

نظر شما