شناسهٔ خبر: 38378268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روز انتخاب/

شرکت در انتخابات دفاع از مردم سالاری است

ملیحه سیفی

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات از مردم‌سالاری خود دفاع می‌کنند، گفت: برگزاری انتخابات در هر کشوری نماد مردم سالاری است.

صاحب‌خبر -

ماموستا فایق رستمی، امروز، دوم اسفندماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع سنندج با تأکید بر مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری خود سرنوشت و آینده کشور را تعیین کرده و فرد اصلح را روانه مجلس خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم با شرکت در انتخابات از مردم‌سالاری خود دفاع می‌کنند، افزود:  برگزاری انتخابات در هر کشوری نماد مردم سالاری است.

امام جمعه سنندج بیان کرد: 80 میلیون نفر ملت ایران امروز بار دیگر همچون گذشته سرنوشت و آینده خود را رقم خواهند زد و با این حضور گسترده خود مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهند زد.

وی در بخش دیگری از سخنانش دعا را روح عبادت دانست و عنوان کرد: نام و ذکر خداوند انسان را در مسیر تقرب الهی قرار می‌دهد و از بلاها و مشکلات دور می‌کند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: قرآن مکتب معنویت و عرفان و مرکز شفا و رحمت برای تمام جوامع بشری است لذا باید همگان از آیات انسان‌ساز قرآن بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه پناه بردن به قرآن کریم قرار گرفتن در مسیر هدایت الهی است،  اعلام کرد: در این راستا با اجرای دستورات قرآن کریم از جمله اقامه نماز و ادای فریضه زکات مسیر درست را برای خود انتخاب کنیم.

امام جمعه سنندج در پایان به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: تمام جوامع بشری از ویروس کرونا در هراس بوده و برای مقابله با آن همگان بسیج شده‌اند اما انجام اعمال حرام عاقبتی ترسناک‌تر از این بیماری را برای ما انسان‌ها رقم می‌زند و همگان باید در برابر این اعمال از خود محافظت کنیم.

انتهای پیام

نظر شما