شناسهٔ خبر: 38378014 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

ابهام بزرگ قلعه‌نویی برای دیدار با پرسپولیس

تهران (پانا) – مهاجم سپاهان فعلا شرایط بازی را در لیگ برتر پیدا نکرده و احتمال دارد در مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم تیمش غایب باشد.

صاحب‌خبر -

سپاهان که با 5 امتیاز کمتر از پرسپولیس در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، باید یکشنبه در مهم‌ترین بازی نیم فصل دوم به مصاف پرسپولیس برود، دیداری که اگر با هر نتیجه‌ای غیر از برد برای سپاهانی‌ها به پایان برسد، می‌تواند به معنی وداع این تیم با قهرمانی و هموار شدن راه چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس باشد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از شکست سنگین در قطر مقابل السد، در حالی به اصفهان برگشته‌اند که دو مصدوم حاصل هفته‌های اول لیگ قهرمانان بوده است و همین موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای ال کلاسیکوی ایرانی با پرسپولیس بیشتر کرده است.

از تمرین سپاهان خبر رسیده است که سروش رفیعی بهبود یافته است و کادر پزشکی سپاهان به سرمربی این تیم اعلام کرده‌اند که هافبک فصل گذشته پرسپولیس می‌تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود. اما مهم‌ترین ابهام سپاهانی‌ها برای مهم‌ترین بازی فصل‌شان، وضعیت مصدومیت کی‌روش استنلی است.

آقای گل فصل قبل لیگ برتر که در بیشتر دیدارهای روبرو مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته است، فعلا شرایط بازی را پیدا نکرده است اما رسیدن یا عدم حضور او در دیدار مقابل پرسپولیس فردا مشخص خواهد شد.

نظر شما