شناسهٔ خبر: 38376987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- خطبای نماز جمعه شهرستانهای خراسان رضوی ابعاد مختلف اهمیت حضور مردم در انتخابات را تشریح کردند.

صاحب‌خبر -

امام جمعه موقت گناباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلای امام خمینی (ره) شهر گناباد برگزار شد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات یک جشن بزرگ ملی و انقلابی برای صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رضا مدنی امروز افزود: آحاد مردم با شرکت با شکوه در این رویداد مهم ملی و تاثیرگذار در تاریخ کشور روزی به یاد ماندنی در تاریخ ایران را رقم می زنند.

وی ادامه داد: همه مردم و گروهها باید به نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در انجام وظایف و مسوولیتهای خطیرش کمک کنند و نماینده منتخب هم باید با عمل به وعده های انتخاباتی برای خدمت به مردم تلاش کند.

امام جمعه موقت گناباد از هواداران نماینده منتخب مردم این حوزه انتخابیه خواست که از به راه انداختن جشن پیروزی و کارناوالهای تبلیغاتی پرهیز کنند و فردی که به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد با خدمت صادقانه به مردم قدردان حضور گسترده ایشان در انتخابات باشد.

مدنی افزود: اگر فردی اعتراضی به روند انتخابات دارد باید با ارائه مدارک معتبر و مستند شکایت خود را به مراجع قانونی ارایه دهد و از هر گونه اقداماتی که خدشه ای به نتیجه انتخابات وارد می کند خورداری نماید.

امام جمعه موقت سبزوار هم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: حضور گسترده و پر شور مردم پای صندوق های رای نقش مهمی در ایجاد مجلسی قوی و انقلابی دارد.

حجت الاسلام علی اخباری افزود: حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای علاوه بر اینکه خاری در چشم دشمنان انقلاب و نظام است کشور را در برابر توطئه دشمنان ایمن می کند.
وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در راس امور است و  نمایندگان آن نباید در حاشیه باشند و علاوه بر آگاهی از مشکلات جامعه، اقتصادی مقاومتی را نصب العین خود قرار دهند و در کارهای نظارتی قوی‌تر حاضر شوند.

امام جمعه تربت‌حیدریه هم در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان حضور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را یک جشن بزرگ ملی برای کشورمان توصیف کرد و گفت: مردم با حضور در شعب اخذ رای، بار دیگر به دشمنان ثابت کردند که همچنان گوش به فرامین رهبری هستند و به نظام اسلامی عشق می‌ورزند.

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: در شرایطی که دشمنان قصد داشتند مردم را از حضور در پای صندوق‌های اخذ رای دلسرد کنند امت اسلامی با مشارکت همه‌جانبه در این رویدداد مهم سیاسی‌کشور، تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش برآب کرد.

وی ادامه داد: مردم باید با بینش باز سیاسی، نماینده‌ای را انتخاب و روانه خانه ملت کند که دلسوز آنان و در خط ولایت باشد و از هیچ تلاش و کوششی برای سربلندی ایران اسلامی دریغ نکند.

نظر شما