شناسهٔ خبر: 38376868 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز فرآیند اخذ رای در ۱۵۸۵ صندوق در کرمانشاه

رأی‌گیری رأس ساعت ۸ صبح در یک هزار و ۵۸۵ صندوق ثابت و سیار اخذ رأی آغاز شده و مردم انقلابی استان در همان دقایق اولیه حضوری پرشور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، فرآیند اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز شد.

رأی‌گیری رأس ساعت ۸ صبح در یک هزار و ۵۸۵ صندوق ثابت و سیار اخذ رأی آغاز شد و مردم انقلابی استان در همان دقایق اولیه حضوری پرشور دارند.

در این دوره انتخابات یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر از مردم استان واجد شرایط رأی هستند و براساس اعلام صورت گرفته ۵۹ هزار نفر رأی اولی هستند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز در ساعات اولیه رأی گیری با حضور در شعب اخذ رأی آرای خود را به صندوق انداخت.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پس از رأی دادن در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس‌هایی که با فرمانداران داشتم آنها اعلام کردند که استقبال مردم از انتخابات خوب بوده است.

کرمانشاهی‌ها که همواره با حضور به موقع خود در صحنه‌های انقلاب نقش آفرینی کرده‌اند امروز هم با حضوری پرشور برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات خود رقم می‌زنند.

مردم استان از همان دقایق اولیه برای تداوم انقلاب اقتدار و امنیت پایدار در شعبه‌های اخذ رأی حضور یافتند و رأی خود را به صندوق انداختند.

سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه هم اعلام کرد که تا کنون مشکلی در روند و فرآیند انتخابات پیش نیامده و به صورت عادی در حال برگزاری است.

حضور پرشور رأی اولی‌ها در پای صندوق‌های رأی از نکات جالب انتخابات این دوره است./1350/د102/ب1

نظر شما