شناسهٔ خبر: 38376650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت برگ زرینی دیگر از مردم مازندران

امام جمعه ساری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، برگ زرینی دیگر از مردم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  ساری ،  حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری در این انتخابات، دشمنان را رسوا می‌کنند، گفت: ملت ایران در ۱۰ روز گذشته، با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس دو آزمون بزرگ را تجربه کردند.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: البته در انتخابات تنها حضور کفایت نمی‌کند و با انتخاب افراد کارآمد، باید مجلسی تشکیل بدهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

او افزود: حضور و مشارکت در مناسبت‌ها از جمله انتخابات و راهمپمایی ۲۲ بهمن، زبان دیگری است که دشمنان را به شدت خشمگین می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی تاکید کرد: آمریکایی‌ها ثابت کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد، حرف خود را با زبان زور به آنان نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی با اشاره به پیش رو بودن روز امور تربیتی گفت: کمیت زندگی مهم نیست بلکه در این رابطه آنچه مهم است کیفیت زندگی و اینکه چگونگی زندگی اسلامی همراه با ارزش‌های انقلاب ارتباط برقرار بکنیم.

انتهای پیام/ ک

نظر شما