شناسهٔ خبر: 38376255 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/روز انتخاب/

مردم رای دادن را به ساعات پایانی مهلت رای گیری موکول نکنند

آذر اسفندیاری

استاندار مرکزی گفت: مردم برای رای دادن در ساعات اولیه مهلت اعلام شده اقدام کنند تا با تراکم جمعیت در ساعات پایانی مواجه نشویم.

صاحب‌خبر -

سید علی آقازاده امروز جمعه دوم اسفندماه در حاشیه بازدید از مدرسه حاج تقوی نژاد اراک در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم ما همیشه خواهان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده اند و در طول چهار دهه اخیر این مطالبه را دنبال کرده و این شعار را حفظ کرده اند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های بزرگ و مهم انقلاب؛ استقلال و جمهوری اسلامی، انتخابات است که تا امروز تثبیت شده و استمرار داشته است، گفت: مردم ما به وظیفه خود، به خوبی آشنا هستند و به خوبی آنرا اجرا کرده اند. امروز دنیا شاهد این حضور پرشور است و در ساعات آغازین رای گیری شاهد این حضور بودیم. مردم با عزم راسخ و مصمم و با اراده آهنین در شعب حاضر شدند و وظیفه دینی، ملی و انقلابی خود را به انجام رساندند.

آقازاده تصریح کرد: ما خدمتگزاران مردم همه زمینه های لازم را در هر ۱۰۲۰ شعبه در سطح استان مرکزی آماده کرده ایم و ارکان نظارت، اجرا و امنیت کار خود را انجام داده اند. کار ما برگزاری انتخابات و پشتیبانی است و مردم براساس وظیفه خود برای انتخاب اصلح و مشارکت بالا در پای صندوق های رای حضور می یابند. قطعا امسال برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ورق می خورد.

وی توصیه کرد: مردم برای رای دادن در ساعات اولیه اقدام کنند تا با تراکم جمعیت در ساعات پایانی مواجه نشویم و از رای دادن باز نمانند. البته در ۱۰۲۰ شعبه این آمادگی وجود دارد که همه افرادی که آماده رای دادن هستند پذیرش شوند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه این حضور باعث تشکیل مجلس قوی و تقویت قدرت، صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور می شود، گفت: سال ۹۸، سال سختی بود، تحریم ها، ترور سردار سلیمانی و ناملایمات و توطئه های بسیاری را شاهد بودیم، بر این اساس مردم با حضور خود باید پاسخ دشمنان را بدهند، البته مردم در ۲۲ بهمن امسال ۳۰ درصد حضور بیشتری نسبت به گذشته داشتند.

آقازاده اظهار کرد: ما مسئولان هیچ گاه نمی توانیم پا به پای مردم پیش برویم چراکه مردم همواره از مسئولین یک گام جلوتر هستند و قطعا امروز حماسه ای بزرگ را ثبت می کنند.

انتهای پیام

نظر شما