شناسهٔ خبر: 38375852 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اثر انگشت در انتخابات امروز ضروری نیست

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: به دلیل وجود دستگاههای احراز هویت در شعب اخذ رای برای سهولت در امور نیاز به اثر انگشت نیست .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی ،علی مصطفوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دلیل وجود دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رای برای سهولت در امور نیاز به اثر انگشت نیست، گفت: لزوم رای دادن همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی است و متولدین ۲ اسفند ۱۳۸۰ به بعد که ۱۸ سال تمام دارند می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت و نماینده خود را انتخاب کنند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تعداد واجدین شرایط برای رای دادن در استان ۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر است که از این تعداد ۱۳۵ هزار و ۲۶ نفر رای اولی هستند و اولین حضور خود در انتخابات را تجربه خواهند کرد.


انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دوم اسفند ماه از ساعت ۸ صبح شروع و به مدت ۱۰ ساعت یعنی تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.

مصطفوی گفت: در استان ۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۵۶ نفر است که از این تعداد ۱۳۵ هزار و ۲۶ نفر رای اولی هستند و اولین حضور خود در انتخابات را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: ۲ هزار ۱۱۷ صندوق رای انتخابات برای انتخابات امروز در سطح استان در نظر گرفته شده است که از این تعداد که یک هزار و ۲۵۲ صندوق به صورت ثابت و ۸۶۵ صندوق به صورت سیار آرای مردم را جمع آوری خواهند کرد

نظر شما