شناسهٔ خبر: 38375541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار مرکزی:

برنامه ریزی مطلوبی برای اجرای انتخابات در مرکزی انجام شده است

اراک- استاندار مرکزی گفت: برنامه ریزی مطلوبی برای اجرای انتخابات در مرکزی انجام شده و تعامل مناسب میان هیات اجرایی و نظارت در استان برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده پیش از ظهر جمعه در جمع اعضای هیأت اجرایی انتخابات استان مرکزی در اراک اظهار داشت: کار انتخابات در استان مرکزی تا به امروز توسط هیأت‌های اجرایی و انتخابات به خوبی انجام شده که جای قدردانی دارد.

استاندار مرکزی افزود: حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در هیأت اجرایی مربوطه کسانی حضور دارند که دارای تجربه هستند و تا امروز تعامل بسیار خوبی بین هیأت نظارت و اجرایی استان برقرار بوده است.

وی بیان کرد: می‌توان گفت استان مرکزی از اولین استان‌های کشور بود که تشکیل هیأت‌های اجرایی آن در کمترین زمان انجام و کامل شد و نشانگر این بود که برنامه ریزی خوبی برای انتخابات در استان انجام شده است.

آقازاده خاطر نشان کرد: از ساعات اولیه صبح امروز اکثر صندوق‌ها در استان آماده جمع آوری رأی مردم بوده اند و یک سوم صندوق‌ها نیز در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب استقرار دارند.

استاندار مرکزی ادامه داد: امیدواریم تا پایان رأی گیری شاهد حضور پرشور و گسترده مردم استان در انتخابات باشیم و در حوزه‌های انتخابیه استان به ویژه حوزه اراک، کاندیداهای تمام جناح‌ها داوطلب هستند که هر کسی با هر سلیقه و گرایشی می‌تواند در انتخابات شرکت کند و رأی دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود اضافه کرد: در یکی دو روز گذشته شاهد وجود مواردی از کرونا در استان‌های قم و مرکزی بوده ایم و فردی که در اراک وجود این ویروس در وی تأیید شده، تحت درمان است و نباید به شایعات و اخبار غیررسمی در این زمینه دامن بزنیم.

آقازاده عنوان کرد: ۸ مورد در دو روز گذشته در استان مشکوک به این بیماری بودند که نتایج آزمایش هفت نفر از آنها خوشبختانه منفی بوده و مبتلا به کرونا نبودند و باید هوشیار باشیم تا از بروز موارد بیشتر جلوگیری شود و مردم و مسئولان در این زمینه اقدامات لازم را به انجام برسانند.

نظر شما