شناسهٔ خبر: 38374915 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

بازی ها

تنظیمات خاص صوتی در نسل بعدی ایکس باکس

یکی از منابع معتبر بیان کرد که نسل بعدی کنسول شرکت مایکروسافت (Microsoft) دارای تنظیمات بسیار خاصی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدتی است که اخبار مربوط به نسل بعدی کنسول ها به مهم ترین خبرهای دنیای عناوین رایانه ای تبدیل شده و گیمر ها شدیداً خبرهای این حوزه را دنبال می کنند. شرکت مایکروسافت نزدیک به دو ماه پیش بطور اتفاقی از کنسول خویش پرده برداری و ظاهر این کنسول را به گیمر ها نشان داد، ولی حرفی از جزییات سخت افزاری این کنسول نزد. اکنون از تنها داده های در دسترس از خصوصیت های سخت افزاری این کنسول میتوان به سازگاری با عناوین نسل فعلی کنسول مایکروسافت و مدل احتمالی CPU این کنسول اشاره کرد.

ولی جدیدا خبری در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می کند نسل جدید کنسول شرکت مایکروسافت (Microsoft Corporation) تمرکز بسیار زیادی روی صوت و کیفیت آن خواهد داشت. ظاهرا قرار است در مراسم Game Developer Conference که در امسال برگزار خواهد شد، شرکت مایکروسافت کنفرانسی داشته باشد و در آن میزان تمرکز خویش روی کیفیت صدای این کنسول و همینطور تنظیمات مربوط به این بخش از کنسول را به نمایش بگذارد.

همچنین ظاهرا در این کنسول از قابلیتی با عنوان dedicated hardware- acceleration استفاده شده است که میتوان حجم صدای کنسول را تا حد بسیار زیادی فزونی دهد. هنوز معلوم نیست که این قابلیت چه تغییری در کنسول ایجاد خواهد کرد و به چه نحوی در کنسول فعال خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول و نیز قابلیت صوتی جدیدی که هنوز هیچ اطلاعاتی از آن به وسیله مایکروسافت در فضای مجازی انتشار نشده است، باید تا زمان برگزاری مراسم GDC در ۱۸ مارس امسال منتظر ماند. همینطور بعضی از منابع معتبر اعلام کردند که مایکروسافت (Microsoft) تصمیم دارد کنسول خود را در تعطیلات این فصل وارد بازار کند؛ با این حال اتظار میرود تمامی اطلاعات موردنیاز از کنسول جدید مایکروسافت در کنفرانس این شرکت اعلام شود.

نظر شما