شناسهٔ خبر: 38374605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

حجت‌الاسلام منتظری: امیدوارم مردم با حضور گسترده برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بزنند

تسنیم

دادستان کل کشور گفت: امیدوارم مردم با حضور گسترده خود در همین ساعات اولیه یک برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بزنند و یک مجلس قوی در طراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از روند برگزاری انتخابات در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شورای نگهبان عملکرد دوستان را در ستاد نظارت بررسی کردم و مشکل خاصی نداشته است جز اینکه کارت‌خوان‌ها بعضا مشکل داشتند.

وی ضمن امیدواری برای رفع این مشکل، اظهار کرد: مشکل اگر رفع شود خیلی می‌تواند موثر باشد، ظاهرا کارت‌خوان‌ها مشکل دارد، ما می‌خواستیم رای دهیم نتوانستیم و دستگاه نخواند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتی که بنده گرفتم، در مجموع مشکل خاصی را گزارش نداده بودند، البته سه ساعت بیشتر نیست که از انتخابات گذشته است؛ امیدوارم مردم با حضور گسترده خود در همین ساعات اولیه یک برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم بزنند و یک مجلس قوی در طراز جمهوری اسلامی تشکیل دهند.

حجت‌الاسلام منتظری همچنین درباره اختیاری بودن ثبت اثر انگشت گفت: اگر هم کارت‌خوان‌ها فعال باشند و همه شناسنامه‌ها مهر بخورد، فکر نکنم اختیاری بودن اثر انگشت مشکل خاصی ایجاد کند؛ با توجه به اینکه شورای نگهبان نیز تجویز کرد الزامی برای زدن اثر انگشت وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما