شناسهٔ خبر: 38374533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خدمات دهی ادارات ثبت احوال مازندران به مردم

خبرگزاری صداوسیما

ادارات ثبت احوال مازندران، امروز تا پایان رای‌گیری به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: تمام ادارات ثبت احوال استان امروز جمعه ۲ اسفند تا پایان ساعت رای‌گیری، آماده ارائه خدمات به مردم و دست اندرکاران برگزاری انتخابات هستند.
رجبی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، فعالیت ۲۹ اداره و نمایندگی ثبت احوال در شهرستان‌های مازندران از ساعت هشت صبح امروز، همزمان با آغاز انتخابات تا پایان زمان رای گیری ادامه دارد.
وی با اعلام این که داشتن شناسنامه در روز رای گیری الزامی است و همزمان ارائه کارت هوشمند ملی و یا اعلام شماره ملی باید در زمان رای گیری صورت بگیرد افزود: در صورتی که دست اندرکاران انتخابات، نیاز به کنترل شماره ملی رای دهندگان را داشته باشند می‌توانند از کارشناسان ثبت احوال حوزه انتخابیه استعلام کنند.
آمار واجدان شرایط رای دادن در استان مازندران ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر است که از این تعداد ۱۱۴ هزار نفر نخستین بار حضور در پای صندوق اخذ رای را تجربه می‌کنند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز با رقابت ۱۲۸ داوطلب در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران برای انتخاب ۱۲ نماینده در حال برگزاریست.

نظر شما