شناسهٔ خبر: 38373395 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری جشن امضای «اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات بود/ نبود»

ندا ولی‌پور

مراسم جشن امضای «اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات بود/ نبود» نوشته فریدون عموزاده خلیلی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این مراسم توسط نویسندگان چهار برگ با همکاری کتابفروشی آفرینش، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز شنبه (سوم اسفندماه) با سخنرانی محمود برآبادی در کتابفروشی آفرینش برپا می‌شود.

«اژدهای بدجنسی که چشم‌هایش آستیگمات بود/نبود!» نوشته فریدون عموزاده خلیلی با تصویرگری غزاله  بیگدلو  در مجموعه‌ای به نام «صلح  و دوستی» با قیمت ۱۲ هزار تومان در  واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی «پرنده آبی» منتشر شده است.

در معرفی این مجموعه به قلم مرتضی خسرونژاد - دبیر مجموعه صلح و دوستی - می‌خوانیم:« مجموعه صلح و دوستی شامل ۹ کتاب تصویری ترجمه و ۷ کتاب تصویری تألیفی است. برای ساخته شدن این مجموعه گروهی از برجسته‌ترین تصویرگران و نویسندگان ادبیات کودک ایران و جهان گردهم آمده‌اند تا بهترین‌های خویش را برای کودکان بیافرینند. همه مربیان، آموزگاران، کتابداران و مادران و پدران می‌توانند با اطمینان کامل این مجموعه را در اختیار کودکان قرار دهند. مربیانی که به کار آموزش تفکر (فلسفی، خلاق و انتقادی) مشغول‌اند محتوای این آثار را بهترین موضوع برای بحث در گروه‌های آموزشی خویش خواهند یافت.

در جهانی که هر لحظه از سوی جنگ‌طلبان تهدید به نابودی می‌شود و هر لحظه از هر گوشه آن آتش جنگ و ویرانی زبانه می‌کشد آموزش صلح به کودکان ضروری‌ترین هدف برای دست‌اندرکاران هنر، ادبیات و تعلیم و تربیت است. شاید از این رهگذر فردایی بهتر در انتظار کودکان و نوجوانان ایران و جهان باشد.

دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از: «بارلی بادکنک‌فروش»، «خانه دیوانه»، «خداحافظ ماه»، «تکه ابر، شاخه نرگس»، «مسافر کوچولو»، «لانه اردک»، «چرا جنگ هرگز فکر خوبی نیست»، «گوش‌بزرگ‌ها و گوش‌کوچیک‌ها»، «فاتحان»، «دو سرباز»، «آشتی و آشِ تی»، «سازدهنی»، «شلیک به ستاره‌ها»، «بازی جنگ» و «گربه چه مهربان شده!».

کتابفروشی‌آفرینش در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبروی بیمارستان آتیه واقع است.

 انتهای پیام

نظر شما